Trzy specjalne Aston Martiny – Szereg specjalnych edycji Aston Martina, w tym DBS Carbon Black, cieszył się w tym roku sporym zainteresowaniem. Nic więc dziwnego, że w salonach sprzedaży napotkamy trzy kolejne serie DB9. Morning Frost Volante olśniewa nie tylko linią, ale i perłowobiałym
Aston Martin Vantage GT4 – Było o mniejszej firmie, teraz zaś o uznanej marce, Astonie Martinie. Także on przygotował zmodyfikowaną wyścigówkę, model Vantage GT4. Oparty o podzespoły drogowego V8 Vantage, GT4 otrzymało nowy system spojlerów (zderzakowy + klapa), dyfuzor oraz poprawioną przestrzeń bezpośrednio pod nim. Wszystko to sprawia, że GT4 jeszcze chętniej
Aston Martin Rapide Luxe – Już pobieżny przegląd założeń konstrukcyjnych Astona Martina Rapide, utwierdza nas w przekonaniu, iż pojazd ten jest czterodrzwiowym, luksusowym coupe. Jednak i tu, już wkrótce wystąpi nagromadzenie ultraluksusowych cech edycji Luxe. Serię Luxe rozpoznamy po jasnym wykończeniu atrapy chłodnicy oraz po 20” felgach z oponami Bridgestone
Aston Martin N420 Roadster – Seria „N” Astona Martina oznacza jedno: wyścigowe emocje oferowane na publicznych drogach. Właśnie takie jest N420 Coupe, do którego dołączy w najbliższym czasie Roadster. Podobnie jak Coupe, także nadwozie Roadstera pochodzi w większości z włókna węglowego. Równie lekkie są aluminiowe obręcze oraz potężny dyfuzor, zintegrowany z tylnym
Aston Martin One-77 – Premierę czwartego odcinka opowieści o Astonie Martinie One-77, zaakcentowano oficjalnymi danymi o silniku tejże bestii. Od dziś wiemy, że jednostka 7.3 V12 produkuje 760 KM i moment obrotowy w liczbie 750 Nm. Nadal nie znamy jednak osiągów. Prototypowy egzemplarz może pochwalić się prędkością maksymalną równą 355 km/h. Pierwsze dostawy Astona
Aston Martin DB5 Convertible – W dzisiejszych czasach Aston Martin DB5 to unikat nad unikaty (983 egzemplarze). Co jednak powiedzieć o białym Convertible z oryginalnym, czerwonym, moherowym dachem. W ciągu dwóch lat produkcji (1963 – 1965) wyprodukowano 123 egzemplarze. W ciągu czterdziestopięcioletniego żywota, samochód pokonał około 160,000 km (100,000 mil),
Aston Martin V8 Vantage N420 – Kontynuując tradycję sportowych bolidów przeznaczonych na drogi publiczne (N400 z 2007 roku), Aston Martin opracował nową, specjalną edycję V8 Vantage, określaną mianem N420. Linia N420 wyróżnia się karbonowym spojlerem zderzakowym oraz czarnymi wykończeniami bocznych wlotów powietrza i tylnego dyfuzora. Pod nadkola wpasowano zaś
Aston Martin DB9 2011MY – Właśnie przed chwilą, światło dzienne ujrzały oficjalne zdjęcia, odświeżonego Astona Martina DB9 na 2011 rok modelowy. W stosunku do poprzednika zmieniło się niewiele. Nowy jest kształt przedniego zderzaka, kolor wykończenia osłony chłodnicy i sześciokątnych wlotów powietrza, a także reflektory i progi boczne. Patrząc na auto z profilu, w
Aston Martin DB9-DBS – W świecie super samochodów panuje niepodważalna zasada „O pieniądzach ani słowa”. Co jednak zrobić gdy posiadamy i pieniądze i Aston Martina DB9, a po nocach śnimy o modelu DBS? Odpowiedź jest prosta. Skorzystać z konwersji jaką oferuje Edo Competition. W ciągu sześciu miesięcy, niemieccy inżynierowie zastępują aluminiową karoserię, karbonem.
Aston Martin One-77 – Pewien człowiek (personalia nie zostały ujawnione) kupił 10 (słownie: dziesięć) sztuk Aston Martina One-77. Cała transakcja zamknęła się kwotą 14,000.000€. Plotka głosi, że każdy egzemplarz posiada unikalny lakier nadwozia i równe wyjątkowe wykończenie wnętrza. Do napędu służy dwunastocylindrowa jednostka w układzie V o pojemności 7.3 litra.
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna