BMW M3 E92 GTHaus – Dystrybutor sportowych układów wydechowych (Meisterschaft) z Bensenville (Illinois), GTHaus postanowił na własną rękę udoskonalić BMW M3 E92. Efekt końcowy jest zdumiewający. G-Power M3 GT2 S, strzeż się. Oryginalny, karbonowy zestaw nadwoziowy przynosi szerokie
BMW M3 GT2 Art Car – Zgodnie z kwietniową zapowiedzią, Amerykanin Jeff Koons na specjalnie zorganizowanej uroczystości w paryskim Centrum Pompidou, dokonał odsłonięcia wyjątkowego BMW M3 GT2. Inspiracji do takiej a nie innej wizji artystycznej, użyczyła obserwacja różnego rodzaju eksplozji oraz uczucie prędkości, doświadczane podczas wyścigu samochodowego. Malowidło
BMW M3 Arkym – Kolejna propozycja dla fanów BMW M3 E92, pochodzi z kalifornijskiego studia Arkym. Jest to zestaw AeroRace. Pakiet AeroRace obejmuje wykonaną z ultralekkiego materiału maskę z dodatkowymi wlotami powietrza. Poza tym, karbonowa klapa tylna otrzymała spojler w stylu Mercedesa CLS. Komplet dwóch dodatków kosztuje 4,200$.
Tuning BMW M3 – Zajmująca się produkcją felg, niemiecka firma Emotion Wheels przygotowała własną wizję BMW M3 Coupe obecnej generacji, czyli E92. Z tej racji, samochód osadzono na 19-calowych, matowoczarnych obręczach „Wasabi”. Poza tym w oczy rzuca się karbonowa maska i oryginalne progi boczne. Pod ultralekką klapą nie znajdziemy czterolitrowej, wolnossącej
G-Power M3 – Z okazji tegorocznego zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu na torze Nurburgring, G-Power opracowało dwie wersje modelu M3: wyścigową GT2 S i cywilną Tornado CS. Mimo odmiennego przeznaczenia, oba posiadają homologację drogową. Oba pojazdy są także super lekkie. Wszystko za sprawą włókna węglowego, które znajduje się dosłownie wszędzie. Ultralekką karoserię
BMW M3 Frozen Black – Wracając do Monachium. Rosnąca popularność matowoczarnego lakieru, wymusiła na Bawarczykach opracowanie właśnie takiej barwy. Oficjalne zdjęcia BMW przedstawiają model M3 Coupe zaopatrzony w lakier „Frozen Black”. Dodatkowo, samochód odznacza się opcjonalnym pakietem Competition (19-calowe obręcze, zawieszenie obniżone o 10 mm, zmieniona
BMW M3 E30 – Seryjne BMW M3 E30 od zawsze budziło, budzi i budzić będzie zainteresowanie, wszędzie tam gdzie się pojawi. Jeśli macie pod ręką równowartość 32,500$, możecie stać się właścicielami właśnie takiego egzemplarza. Mimo że nie jest to wersja Evo 1 lub 2, bezpieczna lokata kapitału, gwarantowana. Dwudziestodwuletni samochód legitymuje się przebiegiem 75,943
Vorsteiner GTRS3 – Vorsteiner przedstawił szczątkowe dane, zdjęcia oraz film, dotyczący najnowszego projektu jakim jest GTRS3. Po raz kolejny samochodem bazowym okazuje się BMW M3 E92. Samochód odznacza się oryginalnym body-kitem w skład którego wchodzą wykonane z karbonu komponenty (maska, zderzaki, poszerzone nadkola i progi boczne). Lekkie nadwozie osadzono na 18
BMW M3 GT2 Art Car – Od 1975 roku najznamienitsi artyści dają upust swej inwencji na karoseriach równie znamienitych BMW. W tym roku Jeff Koons pomaluje model M3 E92 GT2. Według założeń czterdziestopięcioletniego Amerykanina, nadwozie M3 zostanie pokryte jaskrawymi kolorami, które utworzą wzór cyfrowego kolażu. Prezentacja dzieła odbędzie się pierwszego czerwca w
BMW M3 S3-R – Nie mogąc właściwie konkurować z europejskimi tunerami, Amerykanie wykazują się na polu podnoszenia mocy. Idąc tym tropem, kalifornijski Dinan przedstawił 527 Konne BMW M3 S3-R. Taką moc wydziela wolnossąca jednostka V8 o zwiększonej do 4.6 litra pojemności. Maksymalny moment obrotowy w liczbie 552 Nm, dostępny jest przy 5200 obr./min. Dinan twierdzi,
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna