Corvette C5 Wittera – Z roku na rok ceny Vette C5 spadają, stając się tym samym łakomym kąskiem dla zwykłych zjadaczy chleba. Niestety, wraz ze wzrostem popularności, mnożą się programy tuningowe, niekoniecznie przystające do rangi samochodu. Niemiecka Wittera oferuje zestaw stylistyczny,
Pontiac GT9 Goat – Pamięć o Pontiacu GTO Judge nadal żywa w amerykańskim narodzie. Na jej fali, Trans Am Depot szykuje pomarańczową replikę, bazującą oczywiście na Chevrolecie Camaro. Chcąc upodobnić Chevroleta do Pontiaca, konieczne są głębokie cięcia w karoserii. Podwójna osłona chłodnicy z dolną częścią zderzaka, maska z olbrzymimi nozdrzami, sporych rozmiarów
Chevrolet Camaro ZL1 SLP Performance – To się nazywa pośpiech. SLP Performance z New Jersey, otrzymawszy błogosławieństwo centrali GM, zabrało się za udoskonalanie najnowszej odmiany Camaro, ZL1. Aby podkreślić wyjątkowość ZL1 od SLP, samochód korzysta ze znaczącej ilości karbonowych elementów. Poczynając od spojlera zderzakowego przez maskę i klapę bagażnika,
Chevrolet Camaro SS Speed Box – Kompleksowo działające, niemieckie studio Speed Box przygotowało własną wizję rozwoju Chevroleta Camaro SS. Opuszczając zakład w Herten, nasz pupilek otrzyma matowoczarny lakier oraz 22-calowe obręcze „Rhino” (+ opony 265/30 i 295/25), produkcji Schmidt Revolution. Dodatkowo, na pokładzie pojawił się układ wydechowy firmy Borla oraz
Chevrolet Camaro Baldwin-Motion – Amerykańskie studio o ponad czterdziestoletnich (z przerwami) tradycjach, Baldwin Motion we współpracy z DeNooyer Performance Division i Redline Motorsports ogłosiło, że szykują się do produkcji dwóch ultraportowych Chevroletów Camaro. Najsłabszy, SS-427 wyposażony jest w aluminiową, siedmiolitrową (427 cu.in) jednostkę LS7 V8 o mocy
Irmscher Camaro i42 – Kolejne urodziny Irmscher i kolejny prezent dla wszystkich. Tym razem to nie Cruze, choć też Chevrolet. Panie i Panowie. Chevrolet Camaro i42. Z zewnątrz, samochód rozpoznamy po okolicznościowych okleinach informujących o roku założenia oraz po czarnych „wyścigowych” pasach. Nie obędzie się również bez czarnych felg ze srebrnymi dodatkami o
Corvette Grand Sport Coupe – Kolejnym wspaniałym samochodem, w którym debiutuje unowocześniona, klasyczna V-ósemka, jest wierna replika Vette Grand Sport Coupe, przygotowana w kooperacji z Superperformance. Ważąca 1133 kg, Grand Sport Coupe odznacza się niebieskim lakierem Admiral Blue połączonym z białym pasem. Nie obyło się także bez bocznego wyrzutu spalin oraz
Chevrolet E-Rod Pickup – Nigdy nie byłem zwolennikiem tuningowania klasycznych samochodów na dzisiejszą modłę. Oczywiście, są wyjątki od tej reguły. Do nich należy ten oto Chevrolet E-Rod Pickup. Wykorzystujący podwozie Chevroleta Trailblazera SS, E-Rod Pickup odznacza się wspaniałą karoserią wykonaną w studiu Dynacorn Classic Bodies. Pod piękną maską znajdziemy
Camaro T-Top i Trans-Am Firehawk – Zgodnie z zapowiedzią, Drop Top Customs pojawiło się z Chevroletem Camaro, wyposażonym w dach T-Top. Dużo większą sensację wywołał czarny Trans-Am Firehawk, oparty oczywiście o podzespoły Camaro.
Chevrolet Camaro SSX – W podobnym do Vette Z06X klimacie, zbudowano Chevroleta Camaro SSX Concept. Także tu króluje włókno węglowe oraz lakier Icy White Metallic. Także tu nie znajdziemy dywaników. Z wyjątkowo lekkiego budulca wykonano maskę, nadkola, drzwi oraz klapę bagażnika. Całość (producent nie podaje wagi) osadzono na 20-calowych felgach, skrywających cztery,