Licytacja prototypów Bertone – Prawa rynku są nieubłagane. Upadek jednych, oznacza szansę dla innych. Aby Bertone nie pogrążyło się w odmętach bankructwa, postanowiono wystawić na aukcję domu RM Auctions (Concorso d’Eleganza Villa d’Este, 20-22 maj w Cernobbio) sześć
Ferrari 512BB – Dysponując nieograniczonymi środkami płatniczymi, warto kupować samochody od szanowanych celebrytów. Nie dość, że z ciekawą przeszłością, to i zużycie samochodu symboliczne. Prezentowane 512BB (Berlinetta Boxer) z 1978 roku należy do Jensona Buttona. Z 79,000 kilometrów, które widnieją na liczniku przebiegu, były Mistrz Świata przemierzył zaledwie 250
BMW M5 Ute – Pick-upy budowane w oparciu o osobowe konstrukcje, przynajmniej w Australii, nie są niczym nadzwyczajnym. Nie dziwi zatem pragnienie Stuarta Appleby sprzed trzech lat, aby przeobrażono M5 E39 w M5 Ute. Cała operacja pochłonęła miesiące. W tym czasie M5 otrzymało wyjątkowy tył, a pięciolitrowe (4941 ccm) V8 dodatkowe sześćdziesiąt koni mechanicznych.
Dartz Prombron Black Russian China Edition – Kilka dni temu zakomunikowano, że Chiny stały się drugą gospodarką świata. Przewidując bieg wydarzeń, Dartz podpisało stosowne dokumenty z Chinese Automobile Trading Company, umożliwiające penetrację tamtejszego rynku. Pierwszym modelem, który tego dokona, będzie Prombron Black Russian China Edition. Ten pancerny kolos na
Porsche 911 GT3 R Hybrid Facebook – Coraz trudniej wpaść na nowatorski pomysł, jednak nadal się to zdarza. Porsche, jako pierwszy producent samochodów, wyprodukowało jeden egzemplarz modelu 911 GT3 R Hybrid, pokryty dwudziestoma siedmioma tysiącami podpisów, zaczerpniętych ze strony na Facebooku. Samochód można oglądać w Muzeum Porsche w Stuttgarcie.
Złote Ferrari Testarossa – Mimo wysokiej ceny, Testarossa cieszyła się sporym wzięciem wśród klientów. Świadczy o tym długość i ilość produkcji „rudowłosej”. W ciągu siedmiu lat powstało 7177 egzemplarzy w tym opisywany z 1987 roku. Błyszczącoczarna Testarossa przemierzyła do tej pory 4830 kilometrów, jednak nie to najbardziej zaskakuje. Miłym zaskoczeniem mogą być
Ford Beatnik Bubbletop – Lata Pięćdziesiąte, w amerykańskiej motoryzacji, to skrzydlate wielkoludy zasilane jeszcze większymi motorami. Taki też jest koncepcyjny Ford „Beatnik” Bubbletop. Opracowany przez Gary’ego Fioto (budowa pochłonęła cztery lata), Beatnik Bubbletop bazuje na zmodyfikowanej płycie podłogowej Lincolna Town Car pierwszej generacji. Mimo
Mercedes G Louis Vuitton Edition – Mobile.de podobnie jak inne duże portale ogłoszeniowe, jest tym, czym eBay.com w Ameryce. Najnowszym odkryciem niemieckiej kopalni niezwykłych samochodów jest Mercedes G Louis Vuitton Edition. Biały, dwudrzwiowy kabriolet z 1999 roku otrzymał brabusowe ospojlerowanie, 22-calowe obręcze oraz w pełni skórzane wnętrze, po brzegi
Dragstar Dragon F1 – Pozostając w kręgu pojazdów niewyobrażalnych, Value Progress z japońskiej Tamury (prefektura Fukushima) zaprezentowało Dragstara Dragona F1. Czerwoną powłokę, przypominającą gdzieniegdzie Ferrari, wykonano z kompozytowego materiału FRP (tworzywa sztuczne wzmocnione plastikiem). Poszatkowaną szczelinami formę nałożono na podwozie i centralnie
Dodge HEMI Charger Concept – Arizońska impreza RM Auctions jak co roku przyciągnie tłumy majętnych pasjonatów. Dla kolekcjonerów amerykańskich samochodów lat 60-tych przewidziano koncepcyjny wóz: Dodge HEMI Charger z 1964 roku. Opracowany na płycie podłogowej Dodge Polara w ’63, Charger Concept zasilane jest siedmiolitrowym (426 cu.in), ośmiocylindrowym