BMW M5 – Brytyjska premiera BMW M5 zbiegła się w czasie z ogłoszeniem cennika tegoż. Chcąc odebrać kluczyki w listopadzie, pan Brown będzie musiał okazać potwierdzenie przelewu 73 040 funtów.
Ringowa taksówka – Obok szykowanego do sprzedaży BMW M5 (F10), podczas The M Festival pokazano również tradycyjną dla Nurburgring „taksówkę”, bazującą na seryjnej odmianie (4.4 V8 Twin-Turbo, 560 KM/680 Nm). Jednocześnie, na stronie FastestLaps.com ogłoszono, że najnowsza M5 okrążyła Zielone Piekło w siedem minut i pięćdziesiąt pięć sekund.
BMW M5 – Tytuł nie zwiastuje tego, o czym myślicie. Najnowsze BMW M5 nie stanęło w blokach startowych toru Nurburgring, by po chwili wskoczyć w Zielone Piekło. Zamiast tego, niebieskie M5 zaparkowało spokojnie na panelowej posadzce pomieszczenia, zarezerwowanego dla The M Festival. Podstawowe dane techniczne już znamy, i to na pamięć. Dwie turbosprężarki wspomagają
BMW M5 F10 AKTUALIZACJA– Co byśmy zrobili bez klasycznych czasopism motoryzacyjnych? To nadal im pierwszym przysługują informacje o najsmakowitszych kąskach, z BMW M5 F10 na czele. Dzięki szczęśliwcom z Auto Zeitung wiemy i widzimy, że nowa, niebieska (Monte Carlo Blue) M-Piątka porusza się na 20-calowych obręczach, otoczonych mieszanką w rozmiarze 265/35, 295/30
BMW 5 Prior Design – Dla każdego coś miłego. Jeśli nie podzielacie zachwytów nad stonowaną M-Piątką, Prior Design szykuje (latem powinniśmy ujrzeć efekt finalny) bardziej wydatny pakiet stylistyczny dla Serii 5. Agresywnie narysowany zderzak ze spojlerem i diodowym oświetleniem, zapowiada sportową paradę. Przeprofilowana maska, progi i dyfuzor z czterema wylotami
Mercedes CLS i BMW 5 – Wald International od zawsze słynęło z płodności, ale bliźniaki z różnych rodziców zdarzają się nader rzadko. Tym radośniej powitajmy na świecie Mercedesa CLS (C218) oraz BMW Serii 5 (F10) Black Bison Edition. Oba szkraby cechują się oryginalnymi zderzakami, kanałami powietrznymi w nadkolach (Mercedes), czarnym grillem (BMW), szerokimi progami
BMW 5 F10 Kelleners – Kelleners Sport cały czas wałkuje temat BMW Serii 5 F10. Energię włożoną w prace stylistyczne, przerzucono na odcinek robót silnikowych. Efekty nie są może powalające (20%), ale to zawsze coś. I tak na przykład, dwulitrowy, czterocylindrowy dieselek 520d produkuje obecnie 218 KM i 450 Nm, a benzynowy, turbodoładowany sześciocylindrowiec 535i,
BMW 5 M Package Hamann – Do prezentacji najnowszego BMW M5 pozostały dwa miesiące. Dlatego też Hamann Motorsport zajął się „zwyczajną” Piątką F10, zaopatrzoną w pakiet M. Dzięki agresywnie wystylizowanym zderzakom, progom oraz zawieszeniu obniżonemu o 35 mm, elegancka limuzyna przeistoczyła się w czarnego pogromcę autostrad. Za dodatkową opłatą możemy otrzymać dwa
BMW 535i Kelleners – Niemieckie studio Kelleners Sport oraz partnerujący Vredestein pokazali samochód, zapowiadający nowy etap w dziejach rodzinnego biznesu. BMW 535i (F10) korzysta z delikatnie przeprojektowanego zderzaka z paskami LED-owych świateł oraz spojlerem. Tylny zderzak mieści zaś dyfuzor oraz cztery wyloty sportowego wydechu. Oryginalne progi drzwiowe
Tuning BMW F10 – AC Schnitzer ponownie atakuje szczyt zwany Seria 5 F10. Tym razem nie ograniczono się jedynie do aluminiowych obręczy, choć i tak nie zmieniono wiele. Samochód cechuje się delikatnie przemodelowaną dolną częścią zderzaka, z tyłu zaś dostrzeżemy malutki dyfuzorek. Obniżone o 25 mm zawieszenie, podkreślone zostało szerszymi progami z chromowanymi