Ferrari 458 Challenge – Wśród dziesiątek samochodów dotkniętych mniejszym lub większym liftingiem, pierwszoplanową rolę odgrywa Ferrari 458 Challenge, które w Bolonii ma swoją światową premierę. Wyłącznie torowy, bolid otrzymał odpowiednio zmodyfikowane i obniżone (-50 mm) zawieszenie,
Ferrari 458 Italia Akrapovic – Na tegoroczną imprezę w Essen Akrapovic nie mógł przywieźć lepszego auta demonstracyjnego niż Ferrari 458 Italia. Montaż samego wydechu wzmacnia silnik o 11 koni mechanicznych (581 KM/6370 obr./min) i 26 niutonometrów (566 Nm przy 2400 obr./min).
Ferrari 599 GTO matowoczerwone – Będąc właścicielem Gemballi MIG-U1 możesz żądać niemożliwego. Dosłownie. Matowoczerwone Ferrari 599 GTO? Proszę bardzo. Oprócz specjalnej barwy nie ma tu nic, czego wcześniej byśmy nie widzieli. Jest jeszcze ta przepiękna tabliczka z autografem samego Luki Cordero di Montezemolo. Źródło napędu nadal stanowi dwunastocylindrowy silnik o
Ferrari California Limited Edition – Kolejna limitowana seria już wkrótce dobije do brzegów Japonii. Tym razem to dziesięć egzemplarzy Ferrari California, nazwane po prostu Limited Edition. Opracowana za zgodą Cornes & Co. – głównego przedstawiciela Ferrari w Japonii, który w tym roku obchodzi trzydziestolecie istnienia – linia LE cechuje się subtelnymi,
P4/5 Competizione – Na Świecie jest kilka osób, które za własne pieniądze zrobią wszystko, aby choć raz wziąć udział w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu na torze Nurburgring. I nie mówię tu o ludziach wypożyczających wozy z profesjonalnych firm. Mówię o człowieku, który tworzy samochód od podstaw (no, może nie do końca). Już za rok, amerykański kolekcjoner James […]
Ferrari California HELE – Ferrari nie zarzuciło prac nad diabelskimi wynalazkami, oszczędzającymi środowisko naturalne. Po genewskim HY-KERS, nadszedł czas na Californię HELE. Rozszyfrowując dosłownie skrót HELE (Wysokie Emocje Niskie Emisje), mamy do czynienia z układem obniżającym emisję dwutlenku węgla. Ultraszybki system Start/Stop (230 milisekund na ponowne
Ferrari SA Aperta – Wszelkiego rodzaju targi samochodowe skłaniają producentów do jak najlepszego wyeksponowania swoich produktów. Są jednak producenci, którzy nie muszą tego robić. Wystarczy ich obecność, aby najnudniejszy pokaz, przemienił się w cudowną bajkę, zawsze z happy endem. Ferrari SA Aperta w pawilonie pierwszym na stoisku 250, przyciąga niezliczone rzesze
Wesołe Miasteczko Ferrari – Nic nie jest w stanie zatrzymać milionów dzieci (tych większych i tych całkiem małych), przed tak cudownym, Wesołym Miasteczkiem Ferrari w Abu Zabi. Uroczyste otwarcie nastąpi w listopadzie, jednak z atrakcji będzie można korzystać już od 27 października. Aby przejechać się karuzelą z nigdy nie prezentowanymi konceptami lub najszybszą
Hasselblad H4D Ferrari – Producenci sprzętu elektronicznego zabijają się wręcz, o możliwość współpracy z branżą motoryzacyjną. Tak było z Asusem i Lamborghini (także Ferrari), teraz nastał czas lustrzanki Hasselblad z Cavallino Rampante na obudowie. Aparat mieni się czerwonym lakierem Rosso Fuoco, a cały zestaw spocznie w firmowym pudełku. Powstanie 499 sztuk
Ferrari F40 – Nie, nie. Dziś nie obchodzimy urodzin Enzo Ferrari’ego. Lecz gdy spojrzycie na to przepiękne F40, z pewnością wspomnicie twórcę marki Ferrari. Zbudowana z włókna węglowego, kevlaru i aluminium, ultralekka powłoka przykrywa centralnie umieszczoną jednostkę 2.9 V8. Dzięki dwóm turbosprężarkom (układ Twin-Turbo) firmy IHI, silnik dysponuje mocą 478