Fab Design Cayenne – Obserwując poczynania tunerów, można by postawić śmiałą tezę, że, niezależnie od studia, samochody prezentują się podobnie. Na tym tle, po raz kolejny, wybija się FAB Design ze swoim Cayenne. 550-konne (800 Nm) Cayenne Turbo odznacza się oryginalnym zderzakiem, z
Hamann Cayenne Guardian – Grudniowe Cayenne od Hamann było tylko przygrywką do jeszcze potężniejszej ewolucji pseudoterenowego Porsche. Ewolucji kosztującej 265,800€. Potęga ta objawia się szerokimi zderzakami, nadkolami (+120 z przodu i 160 mm z tyłu) i dwiema (średnica 120 mm), centralnie zamontowanymi końcówkami, sportowego układu wydechowego. Grafitowy kolos nie
Mercedes SLS AMG E-Cell – Lakier Mercedesa SLS AMG E-Cell cały czas mnie intryguje. O ile zmiana odcienia w zależności od kąta patrzenia to od lat żadna nowość, o tyle intensywność kanarkowo-zielonej powłoki jest zdumiewająca.
Lumma CLR 558 GT – Bardziej wierna zdjęciom studyjnym okazuje się bielusieńka Lumma CLR 558 GT, bazująca na Porsche Cayenne Diesel.
Lumma CLR X 650 – Podobnie jak Porsche Cayenne od SpeedART, także barwy Lummy CLR X 650 znacząco odbiegają od wizualizacji komputerowych sprzed miesiąca. Śnieżnobiały, błyszczący lakier kontrastuje z czarnymi dodatkami.
Sportec SP800R – Drugim supersportowcem Sporteca, który wyskoczył – jak „Filip z konopi” – 28 lutego, jest SP800R, oparty o podzespoły 911 GT2 RS. W stosunku do GT2 RS opuszczającego fabrykę w Zuffenhausen, Sportec dołożył jedynie przedni spojler zderzakowy oraz przedłużkę skrzydła na klapie silnika. Dzięki zawieszeniu obniżonemu o 25 mm, nadkola jeszcze
Sportec SPR1 FL -Pamiętacie 911 SPR1 od Sportec? Szwajcarzy nie zaniechali tego projektu. Ba, nawet go ulepszyli. Gdy Europa szykowała się do otwarcia bram Palexpo (28 luty), Oni wydali oświadczenie w sprawie SPR1 FL. Z zewnątrz zmieniło się tylko to, co mogło poprawić aerodynamikę i zwiększyć siły dociskowe przy wyższych prędkościach. Dlatego też przemodelowane skrzydło
Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.
Aston Martin V8 Vantage S – Drugim z kolei Astonem, który pełni funkcję wypełniacza, jest V8 Vantage S. 1600-kilogramowy wóz sprzedawany będzie, tuż po zakończeniu targów IMS, w cenie 102,500 funtów.
Bugatti Veyron Super Sport – Cokolwiek by nie mówić o stylistyce, Bugatti Veyron Super Sport jest samochodem wyjątkowym, tak ze względu na unikalność (40 egzemplarzy), jak i osiągi. Czy wiecie, że przyspieszenie od 0 do 100 km/h i ponowne zatrzymanie (31,4 m, 2,3 s.) zajmuje pięć sekund?