Volkswagen Golf Variant TGI GMOTION mający na celu połączenie „sportowego charakteru, elegancji i możliwości terenowych” stworzony przez ludzi z fabryk VW w Chemnitz, Dreźnie oraz Zwickau w wieku od 18 do 22 lat. . Samochód oklejono folią i wyposażono w bagażnik dachowy Thule,
Volkswagen Golf GTI Next Level – zaprezentowany podczas imprezy nad jeziorem Worthersee.
Niemiecka firma tuningowa ABT Sportsline zaprezentowała swoją wizję nowego Golfa R. Zmiany obejmują zarówno mechanikę, jak i wygląd zewnętrzny.
Na salonie samochodowym w Pekinie Volkswagen zaprezentował wzmocnionego Golfa R400.
Czy da się pisać bloga przy 200km/h? Na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń prędkości może i się da, ale czy sztuka ta uda się na hiszpańskim torze wyścigowym Ascari w pobliżu Malagi. Dzięki firmie Bridgestone, 23 marca sześćdziesięciu europejskich blogerów i dziennikarzy zajmujących się motoryzacją, wzięło udział w testach opon Adrenalin RE002 w ramach imprezy
Volkswagen Golf R Wimmer – 270 koni mechanicznych uzyskanych z turbodoładowanego dwulitrowca, nadal robi wrażenie. Jednak czymże to jest w porównaniu do 478 KM, które Wimmer RS wycisnął z jednostki Volkswagena Golfa R. Z zewnątrz nie zmieniło się nic (oprócz dwóch, 84 mm wylotów, sportowego wydechu), i dobrze. Za to w zawieszeniu (wyczynowy zestaw coilover) […]
Volkswagen Golf R Mcchip-dkr – W dzisiejszych czasach, przyrost 45 koni mechanicznych względem serii, nie jest niczym nadzwyczajnym. Wszystko za sprawą coraz to nowszych oprogramowań ECU. Dokładnie taką kurację przeszedł Volkswagen Golf R w firmie Mcchip-dkr. Obecnie, jego turbodoładowany motor 2.0, generuje moc 315 KM, a maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 440
Volkswagen Golf GTI CFC – Volkswagen Golf GTI szóstej generacji jest wdzięcznym obiektem prac różnej maści tunerów, także tych z dziedziny car-audio. Niemcy z CarFilmComponents Styling Station podążyli właśnie tą drogą. Z nagłośnieniowego punktu widzenia, lista wyposażenia prezentuje się rewelacyjnie: jednostka sterująca DEX-P99RS, cztery wzmacniacze PRS-D2000SPL
Volkswagen Golf GTI R – Ci, którzy z jakichś powodów wolą pozostać przy Golfie GTI, a nie chcą rezygnować z 271-konnego silnika, nareszcie znaleźli rozwiązanie. Volkswagen Golf GTI R według JE Design. Pojazd odznacza się homologowanymi przez TUV częściami (spojler zderzakowy, progi boczne oraz dolna część tylnego zderzaka z dyfuzorem). Obniżone o 35 mm nadwozie […]