MTM TT-RS Clubsport – Motoren Technik Mayer do perfekcji opanowało podkręcanie silników Grupy Volkswagena. Nie inaczej jest w przypadku TT-RS Clubsport. Bojowo wymalowane, TT-RS zasilane jest turbodoładowaną, pięciocylindrową jednostką TFSI o pojemności 2.5 litra. Obecnie, silnik wytwarza
Audi R8 BiTurbo – MTM R8 BiTurbo olśniewa (ręczne polerowanie aluminium zajmuje siedemset roboczogodzin), to fakt niepodlegający dyskusji. Ale czy R8 BiTurbo musi się uzewnętrzniać, aby ludzie docenili jego potęgę? Z pewnością nie.
MTM R8 V10 BiTurbo – Do otwarcia bram kompleksu Palexpo w Genewie pozostały trzy dni, a więc siedemdziesiąt dwie godziny. W milionach głów i serc wzbiera ta przyjemna fala, która towarzyszy człowiekowi, podczas rozpakowywania prezentów wszelakich. Motoren Technik Mayer przyprowadzi m.in. upakowane (mocą, dodatkami stylistycznymi) R8 V10 BiTurbo. Gdy w pełnym słońcu
Audi A7 MTM – Poza seryjnym pakietem S-Line, najnowsze Audi A7 nie otarło się o żadną kurację modyfikacyjną. Za sprawą MTM ma się to zmienić. Nowości w wyglądzie nie ma zbyt wielu, to fakt. Dziewięcioramienne obręcze Bimoto na 20 lub 30 mm śrubach dystansowych, moduł obniżający zawieszenie oraz dyfuzor podtrzymujący cztery końcówki układu wydechowego i… […]
Audi A1 MTM – Chcąc poprawić kulejące statystyki sprzedaży Audi A1 (20,000 egzemplarzy od sierpnia do grudnia), MTM przygotował nowy zestaw felg oraz wzmocnił niektóre jednostki napędowe. 18-calowe obręcze MTM Bimoto, których dziewięć ramion wykrojono techniką diamentową, wypełnione są gumową mieszanką (215/35) Conti Sport Contact 2 firmy Continental. Za takie koła
Audi R8 BiTurbo MTM – Dwa tygodnie temu te zdjęcia, wywołały małe zamieszanie. Początkowo myślano, że jest to prototyp Audi R8 GT RS. Teraz jednak, mamy pewność, iż jest to MTM R8 V10 BiTurbo. Konstruowany na potrzeby dwudziestej rocznicy działalności, R8 BiTurbo otrzyma oryginalny tylny zderzak, zintegrowany z dwoma wylotami, nowego układu wydechowego. Dodatkowo,