Tuning Porsche 911 Turbo – TechArt znowu w akcji. Tym razem nie chodzi o modyfikacje stylistyczne, a o dwa zestawy wzmacniające, dedykowane odświeżonemu Porsche 911 Turbo. Obejmujący przeprogramowany sterownik silnika ECU i sportowy filtr powietrza, TA 097/T1 podnosi moc podwójnie
Porsche by Anna Bizer – Na wąskim, hermetycznym rynku ekskluzywnego tuningu pojawił się nowy gracz. Studio Exclusive Design by Anna Bizer przedstawiło dwie propozycje dla fanów marki Porsche: 911 997 Turbo oraz Cayenne GTS. Określane mianem Lightning, 911 997 Turbo charakteryzuje się nowym body-kitem, otwieranymi ku górze drzwiami LSD oraz potężnym skrzydłem na
Porsche 911 Turbo SP580 od Sportec – Szwajcarzy ze Sportec postanowili wziąć na warsztat Porsche 911 997 Turbo (który to już raz?). Wytężona praca dała efekty. Poprawiony pakiet SP580 to 580 KM i 3,2 sekundy do setki. Podobnie jak wersja sprzed faceliftingu, samochód odznacza się przekonstruowaną dolną częścią zderzaka, progami drzwiowymi oraz skrzydłem na tylnej
Porsche 911 Turbo by 9ff – Ekstremalny tuner Porsche, 9ff opublikował dane dotyczące najmocniejszego pakietu DR700, dedykowanego 911 997 Turbo. Dzięki turbosprężarkom 9ff, nowym intercoolerom, przeprogramowanej elektronice, sportowym katalizatorom, wysoko wydajnemu filtrowi powietrza i zoptymalizowanej skrzyni biegów (manualna lub PDK), sześciocylindrowy silnik o
Porsche 911 by Dartz – Zapamiętany jako ten, który chciał pokrywać samochodowe fotele skórą z wielorybiego penisa, łotewski tuner Dartz wpadł na mniej szokujący pomysł: nadwozie Porsche 911 wykończone sztuczną skórą wieloryba. Niezwykły pojazd przedstawiono na specjalnie zwołanej konferencji prasowej w Monako. Oficjalna publiczna prezentacja, będzie miała miejsce na
Porsche TechArt – Zgodnie z przewidywaniami, niemieckie studio TechArt przywiozło na targi w Genewie trzy koncepcje modeli Porsche: program indywidualizacji 911 Turbo, Panamerę Concept One oraz GTStreet R. Czarne GTStreet R zaopatrzono w nowe spojlery zderzakowe z dodatkowymi wlotami powietrza, regulowane skrzydło na klapie silnika oraz karbonowy dyfuzor z czterema
RUF RGT-8 – Od lat oznaczenie RGT przysługuje jedynie najlepszym modelom niemieckiej firmy RUF. Nie inaczej jest z trzecią generacją: RGT-8. Poza jaskrawozielonym lakierem, RGT-8 cechuje się czarnymi 19-calowymi felgami RUF (+ opony Michelin Pilot Sport Cup), za którymi kryją się ceramiczno-karbonowe hamulce. Wewnątrz bezpieczeństwo gwarantuje stalowa klatka. Pod
Porsche 911 Turbo S – Klasyczne Porsche reprezentowane jest w tym roku przez 911 Turbo S. Ten 530 Konny potwór może pochwalić się znakomitym teoretycznym zużyciem paliwa: 11,4 l/100 km. Nowością w standardowym wyposażeniu są ceramiczne tarcze PCCB. Za sprawą ultralekkiego materiału, „talerze” są lżejsze o 18 kg względem tradycyjnych rozwiązań. Komponenty układu
Tuning 911 Turbo – Chcąc podnieść moc a jednocześnie poprawić charakterystykę silnika, Amerykanie z Switzer Performance opracowali pakiet P800. Dzięki turbosprężarkom TiAL Alpha, sportowemu układowi wydechowemu, większym intercoolerom i przeprogramowanej elektronice sterującej, sześciocylindrowy silnik typu boxer, generuje 700 KM oraz 650 Nm momentu obrotowego.
Pakiet dla Turbo i Turbo S – Minęło niewiele czasu odkąd Porsche przedstawiło wzmocnione 911 Turbo S. Równie mało czasu potrzebował TechArt, aby jeszcze bardziej zindywidualizować ten wspaniały pojazd. Pakiet aerodynamiczny pasuje zarówno do Turbo S jaki i zwykłej odmiany. Decydując się na jego zakup, otrzymamy przedni zderzak z oryginalnym spojlerem i ledowymi