Porsche Panamera RS600 – O stylistyce Porsche Panamery można powiedzieć wiele, ale jednego nie można jej odmówić – elegancji. Czarna (lakier Jet Black) Panamera RS600 od Project Kahn okazuje się jeszcze szlachetniejsza. Cały sekret tkwi w odpowiedniej selekcji elementów, którymi raczone
Porsche Panamera Turbo S – Podobnie jak 911, także Panamera doczekała się wzmocnionej odmiany Turbo S. Już w czerwcu, wpłacając do kasy niemieckiego dilera 167,076€, będziemy mogli doświadczyć mocy 550 KM oraz 800 Nm momentu obrotowego. Powyższa energia pochodzi z udoskonalonego (tytanowo-aluminiowe turbosprężarki, przeprogramowana elektronika) silnika 4.8 V8. Cztery
Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder – Zapowiedź rozpoczęcia sprzedaży 918 Spyder (listopad 2013 roku, 845,000$), skłoniło zarząd z Zuffenhausen do zaoferowania oczekującym, limitowanej serii Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder. Każda z 918 sztuk otrzyma komplet jaskrawozielonych zdobników, emblematów oraz specjalną tabliczkę, zawierającą numer tożsamy z 918
FAB Design Panamera – Pozostając wierni marce Porsche, w naszej podróży po genewskich halach, musimy uwzględnić białą Panamerę od FAB Design. Niebędąca Miss World seryjna Panamera, w wydaniu FAB Design wygląda jeszcze gorzej. Wielgachne zderzaki, potężne kanały powietrzne, nadkola (tak kombinowali, że wcięło tylne klamki), no i to coś z tyłu. Mieszanka zderzaka,
TechART Magnum – 1 marca, wraz z pierwszymi błyskami fleszy, TechART przedstawił własną koncepcję Porsche Cayenne Turbo, znaną także jako Magnum. Cayenne, z charakterystycznym dla tunera zderzakiem, wyróżnia się wentylowaną maską, poszerzeniami nadkoli, oryginalnymi progami oraz masywnym spojlerem, górującym nad tylną klapą. Ulubiony przez tunerów, silnik 4.8 V8
Fab Design Cayenne – Obserwując poczynania tunerów, można by postawić śmiałą tezę, że, niezależnie od studia, samochody prezentują się podobnie. Na tym tle, po raz kolejny, wybija się FAB Design ze swoim Cayenne. 550-konne (800 Nm) Cayenne Turbo odznacza się oryginalnym zderzakiem, z ogromnymi wlotami, przechodzącym w pękate nadkola i progi. Tył zaś to pokaz […]
Hamann Cayenne Guardian – Grudniowe Cayenne od Hamann było tylko przygrywką do jeszcze potężniejszej ewolucji pseudoterenowego Porsche. Ewolucji kosztującej 265,800€. Potęga ta objawia się szerokimi zderzakami, nadkolami (+120 z przodu i 160 mm z tyłu) i dwiema (średnica 120 mm), centralnie zamontowanymi końcówkami, sportowego układu wydechowego. Grafitowy kolos nie
Sportec SP580 – W jakim dniu Sportec przedstawił dane dotyczące SP580, opartego o podzespoły Porsche Cayenne? 28 lutego, a jakże. Obniżony o 30 mm, samochód porusza się na kutych, 22-calowych felgach Sportec Mono/7. Cztery zakończenia sportowego układu wydechowego (średnica 90 mm) wyziewają gazy, pochodzące z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.8 V8 o mocy 580 KM.
Lumma CLR 558 GT – Bardziej wierna zdjęciom studyjnym okazuje się bielusieńka Lumma CLR 558 GT, bazująca na Porsche Cayenne Diesel.
Sportec SP800R – Drugim supersportowcem Sporteca, który wyskoczył – jak „Filip z konopi” – 28 lutego, jest SP800R, oparty o podzespoły 911 GT2 RS. W stosunku do GT2 RS opuszczającego fabrykę w Zuffenhausen, Sportec dołożył jedynie przedni spojler zderzakowy oraz przedłużkę skrzydła na klapie silnika. Dzięki zawieszeniu obniżonemu o 25 mm, nadkola jeszcze