Stratopolonez – FSO Polonez 2500 Racing to wersja wyścigowa Poloneza, osadzony na ramie Lancia Stratos, na której centralnie umieszczono silnik V6 o pojemności 2,4 l i mocy 250 KM, znany z Ferrari Dino czy Lancii Stratos, ale dzięki zabiegom polskich konstruktorów, którzy wyposażyli
Firma Touring Superleggera zamieniła jedno z najszybszych Ferrari w bardziej klasyczne i ekskluzywne auto.
Bułgarska firma tuningowa Vilner zaprezentowała zmodyfikowaną wersję Corvette Stingray C3 z 1976 roku.
Prawdopodobnie rekord został znowu pobity i najdroższym samochodem świata jest aktualnie klasyczne Ferrari 250 GTO z 1963 roku za które zapłacono aż 52 mln dolarów! Poprzedni rekord należał do Bugatti 57S Atlantic z 1936 roku, który został kupiony za blisko 40 milionów dolarów. Tym wyjątkowym pojazdem jest wyścigowy model Ferrari 250 GTO z numerem podwozia 5111, które w
Tatra 603 – Czego jak czego ale Tatry 603 w Ameryce, raczej byśmy się nie spodziewali. Egzemplarz znaleziony w serwisie eBay, świadczy, że klasyczne wozy tego typu cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem na całym Świecie i to nie tylko w krajach postkomunistycznych. Prezentowana Tatra 603 powstała w 1959 roku. Piętnaście lat później została odbudowana w fabryce […]
1967 Ferrari 275 GTB/4 Berlinetta – 13 marca dom aukcyjny RM Auctions zorganizował licytację pod nazwą “Automobiles of Amelia Island”. Przy okazji samej aukcji, odbył się również konkurs elegancji “Amelia Island Concours d’Elegance”. Jednym z najciekawszych wozów na aukcji było Ferrari 275 GTB/4 Alloy Berlinetta z 1967 roku, który został kupiony osobiście przez
Historyczny Saab 93 – W dniu dzisiejszym zamykają się wrota jubileuszowego salonu w Genewie. Właśnie dlatego ostatnim wpisem w kategorii Genewa 2010 będzie informacja o Zabytkowy Saab 93, którym w maju w rajdzie Mille Miglia wystartują dyrektorzy generalni Saaba i Spykera. Zabytkowy Saab 93 mierzący 4,01 m długości, 1,57 m szerokości i 1,45 metra wysokości, […]
HPP Challenger Daytona – firma Heide Performance Products wskrzesiła legendarny samochód. Auto wygląda jak oryginał, który musiał powstać w co najmniej 500 egzemplarzach drogowych, wystawiane jestw Los Angeles na targach motoryzacyjnych SEMA. Charger Daytona pojawił się w roku 1969 w amerykańskiej serii Nascar wygrywając swój pierwszy wyścig i dominując całą serię.
Ferrari 550 GTZ Zagato – Z okazji 90 urodzin Zagato postanowiło na nowo nawiązać współprace z Ferrari. Ostatni ich projekt to 575 GTZ stworzony dla japońskiego kolekcjonera Yoshiyuki Hayashi w 2006 roku. Nowa współpraca polegała na znalezieniu pięciu staranie dobranych, udokumentowanych egzemplarzy Ferrari 550 Barchetta z całego świata. Gdy już się udało takowe
Veritas RS III – jest on nowoczesną interpretacją klasycznych samochodów wyścigowych z lat czterdziestych. Wtedy właśnie samochody Veritas jeździły na torach wyścigowych. Nowoczesna odsłona modelu Veritas RS III będzie korzystać z najnowszych zdobyczy techniki. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego auto będzie ważyć jedynie 1.170 kg. Nadwozie roadstera zbudowano w