HPP Challenger Daytona – firma Heide Performance Products wskrzesiła legendarny samochód. Auto wygląda jak oryginał, który musiał powstać w co najmniej 500 egzemplarzach drogowych, wystawiane jestw Los Angeles na targach motoryzacyjnych SEMA. Charger Daytona pojawił się w roku 1969 w
BMW M3 GTS – firma BMW zaprezentowała specjalną wersję M3 GTS, który jest najbardziej ekstremalną wersją obecnej Serii 3. Przeznaczeniem limitowanej edycji są tory wyścigowe, choć ma też homologację umożliwiającą jazdę po drogach publicznych. Pod maską nowego BMW M3 GTS znalazł się 4,4-litrowy silnik V8, ktory jest rozbudowaną wersją 4-litrowej jednostki montowanej w
Pagani Zonda R 2009 – na targach motoryzacyjnych SEMA 2009 w Las Vegas włoski konstruktor Horacio Pagani pokazał swoją wyścigową wersję modelu Zondy. Każda śrubka wykonana jest z tytanu, kierowcę otacza monocoque z włókna węglowego i chromowo-molibdenowa klatka bezpieczeństwa. Wyprodukowanych zostanie jedynie 16 egzemplarzy Zondy R, 15 z tego można będzie kupić.
Porsche 911 Turbo 2010 – jest szybszy do setki od Lamborghini Murcielago LP640, McLaren F1 i Ferrari Enzo! Samochód napędzany jest nową jednostką napędową. Silnik o pojemności 3,8 litra zbudowano w oparciu o zaprojektowany od podstaw blok, wyposażono ją również w bezpośredni wtrysk paliwa. Dzięki temu samochód legitymuje się potężną mocą 500 KM. Jako opcję, […]
Ford Focus RS Loder1899 – niemiecka firma tuningowa Loder1899 podrasowała wersje sportową nowego Focusa. Kompletny pakiet obejmuje między innymi nowe, 20-calowe felgi, obniżone o 35 mm zawieszenie, nowy wydech, filtry powietrza i przeprogramowaną jednostkę elektroniczną sterującą pracą silnika. Dzięki modyfikacjią moc turbodoładowanej, 2,5-litrowej jednostki
Subaru Impreza WRX STI Carbon – auto zaprezentowano na targach Tokio Motor Show 2009. Jak sama nazwa wskazuje posiada elementy z karbonu – dach wykonany z włókna węglowego który zmniejsza masę i obniża środek ciężkości. Co ciekawe nowy wariant Imprezy oferowany będzie jedynie z przekładnią automatyczną Sportshift.. Wnętrze specjalnego Subaru wyróżnia się w
Caterham CSR 175 – brytyjski Caterham na targach motoryzacyjnych Tokyo Motor Show 2009 zaprezentował swój model. Auto napędza 177-konny silnik Duratec Forda. W lekkim Caterhamie CSR 175 EU4 zapewnia imponujące osiągi. Według producenta przyśpieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 222 km/h. Caterham CSR 175 EU4 spełnił normy,
Subaru Legacy B4 GT300 – Subaru na targach Tokio Motor Show 2009 zaprezentował się wyścigowy model Legacy B4 GT300. Model debiutował w 700-kilometrowym wyścigu na torze Suzuka w sierpniu, ale bez sukcesów. Auto miało problemy techniczne i musiało po testach i kwalifikacjach zakończyć wyścig. Ponownie pojawiło się we wrześniu w 300-kilometrowym wyścigu na torze Fuji,
Supasse V – super auto zadebiutowało podczas Salonu Samochodowego w Tokio. Sportowy, dwuosobowy Supasse V przypomina Lotusa Elise – jest lekki i ma napęd na tylne koła oraz centralnie położony silnik. Do napędu Supasse V użyto 270-konnego silnika Mazdy 2.3 DISI z turbodoładowaniem . Taki sam jak w modelu 3 MPS, 6 MPS oraz CX-7. […]
Lotus Exige Scura – Brytyjski sportowiec w kolorze matowym. Scura po włosku znaczy ciemny. Lotus Exige Scura zostanie wyprodukowany w liczbie zaledwie 35 egzemplarzy! Wystrój wnętrza nawiązuje do barw nadwozia. W kabinie dominują ciemne tworzywa. Dźwignia zmiany biegów i zakończenie hamulca ręcznego zostały zrobione z metalu barwionego na czarno. Kubełkowe fotele