Brabus E V12 Coupe – Na targach we Frankfurcie mogliśmy podziwiać Brabusa Black Baron w wersji sedan. Teraz nadeszła pora na dwudrzwiowe Coupe w ekstremalnej wersji E V12. Podobnie jak Black Baron, także Coupe odznacza się karbonowymi dodatkami. 19-calowe felgi nawleczono na opony Pirelli
Carlsson C25 – Stoisko Carlsson wita gości pojazdem o którym mówili i mówią wszyscy. Model C25 fascynuje nie tylko suchymi danymi technicznymi ale i tym, że powstanie jedynie w 25 egzemplarzach. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, czarna maska z pomarańczowym pasem skrywa sześciolitrową jednostkę V12 Bi-Turbo. Motor rozwija moc 753 KM oraz 1320 Nm momentu
Tycoon Evo M – Niemieckie studio Hamann chwali się, że ich najnowsze dzieło jest mocniejsze od niejednego Lamborghini. W istocie. 670 Koni mechanicznych to tyle samo, ile posiadają najmocniejsze pojazdy z logo rozjuszonego byka na masce. Tak potężne stadko kucy produkuje zmodyfikowana jednostka V8 Twin-Turbo o pojemności 4.4 litra. Maksymalny moment obrotowy osiąga
Porsche TechArt – Zgodnie z przewidywaniami, niemieckie studio TechArt przywiozło na targi w Genewie trzy koncepcje modeli Porsche: program indywidualizacji 911 Turbo, Panamerę Concept One oraz GTStreet R. Czarne GTStreet R zaopatrzono w nowe spojlery zderzakowe z dodatkowymi wlotami powietrza, regulowane skrzydło na klapie silnika oraz karbonowy dyfuzor z czterema
RUF RGT-8 – Od lat oznaczenie RGT przysługuje jedynie najlepszym modelom niemieckiej firmy RUF. Nie inaczej jest z trzecią generacją: RGT-8. Poza jaskrawozielonym lakierem, RGT-8 cechuje się czarnymi 19-calowymi felgami RUF (+ opony Michelin Pilot Sport Cup), za którymi kryją się ceramiczno-karbonowe hamulce. Wewnątrz bezpieczeństwo gwarantuje stalowa klatka. Pod
Fornasari – Włosi z Fornasari szokują nie pierwszy raz. Wystarczy zajrzeć na stronę FornasariCars, aby przekonać się do czego są zdolni. W tym roku wystawiono dwa pojazdy: buggy i dwudrzwiowego SUVa. Mocno obudowana pomarańczowa terenówka w mglistych wyobrażeniach przypomina nieco Isuzu VehiCross z 1998 roku. Natomiast RR66 to dwudrzwiowy SUV z białym dachem w stylu
Wiesmann MF4-S – Wszyscy dookoła mówią wyłącznie o Mercedesie SLS AMG. Że piękny, że szybki, że niezrównany. Nie można zapomnieć jednak o Wiesmannie, małej niemieckiej firemce z Dulmen wytwarzającej równie zgrabne coupe GT MF4-S. W porównaniu do zwykłego GT MF-4, wersja S odznacza się biksenonowymi reflektorami oraz nowym przednim spojlerem zderzakowym. Z tyłu w oczy
Quattroporte Awards Edition – Chcąc uczcić sześciolecie produkcji, a co za tym idzie sukces sprzedażowy modelu Quattroporte, Maserati przygotowało specjalną linię odmiany GT S pod nazwą Awards Edition. Niestety, poza kilkoma unikalnymi dodatkami zmieniło się niewiele. Pod maską drzemie nadal jednostka V8 o pojemności 4.7 litra i mocy 440 KM.
Zestaw MC Sport Line – Mimo, że program indywidualizacyjny MC Sport Line dla Maserati GranTurismo S pojawił się półtora roku temu, to nadal wywołuje on spore emocje. Pakiet MC Sport Line zawiera dodatki z włókna węglowego (przednie i tylne spojlery zderzakowe, progi, klamki drzwiowe oraz obudowy lusterek). Obniżony o 10 mm pojazd, osadzono na połyskującoczarnych,
R8 GTR – ABT Sportsline przygotowało kolejną niespodziankę dla fanów Audi R8. Po obu wersjach silnikowych, nadeszła pora na drogowo-torową odmianę GTR. Tytuł wpisu mógłby brzmieć karbonowe szaleństwo. Bo jak inaczej nazwać fakt, że większa część nadwozia została pokryta włóknem węglowym. Właśnie taki materiał znajdziemy m.in. na masce, przednich i tylnych spojlerach