Mercedes CLS Brabus – W oczekiwaniu na nową Rakietę Brabusa, CLS (C218) otrzymał elegancki pakiet stylistyczny, a jego silniki dodatkową porcję mocy. Czterocylindrowy, 2.1-litrowy motor wersji 250 CDI, dzięki Brabus Eco PowerXtra D4 generuje moc 235 KM oraz moment obrotowy w liczbie 560
Mercedes CLS63 AMG Carlsson – Nowy Mercedes CLS63 AMG otrzymał od Carlssona nie tylko udoskonaloną, podwójnie turbodoładowaną jednostkę 5.5 V8 (moc 600 KM), ale i zestaw stylistyczny.
MTM TT-RS Clubsport – Motoren Technik Mayer do perfekcji opanowało podkręcanie silników Grupy Volkswagena. Nie inaczej jest w przypadku TT-RS Clubsport. Bojowo wymalowane, TT-RS zasilane jest turbodoładowaną, pięciocylindrową jednostką TFSI o pojemności 2.5 litra. Obecnie, silnik wytwarza moc 472 KM/7000 obr./min oraz 600 Nm momentu obrotowego, uzyskiwanego przy 4400
Novitec Rosso 599 GTO 888 – Prawdziwy sportowiec. Z krwi i kości. Ferrari 599 GTO 888 od Novitec Rosso to nie byle jaki wóz bez odwołania do przeszłości. Opracowany dla uhonorowania modelu 250 GTO z 1964 roku, w niebywały sposób zaświadcza o nieprzemijalności legendy.
Sportec SP580 – W jakim dniu Sportec przedstawił dane dotyczące SP580, opartego o podzespoły Porsche Cayenne? 28 lutego, a jakże. Obniżony o 30 mm, samochód porusza się na kutych, 22-calowych felgach Sportec Mono/7. Cztery zakończenia sportowego układu wydechowego (średnica 90 mm) wyziewają gazy, pochodzące z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.8 V8 o mocy 580 KM.
Lumma CLR 558 GT – Bardziej wierna zdjęciom studyjnym okazuje się bielusieńka Lumma CLR 558 GT, bazująca na Porsche Cayenne Diesel.
Lumma CLR X 650 – Podobnie jak Porsche Cayenne od SpeedART, także barwy Lummy CLR X 650 znacząco odbiegają od wizualizacji komputerowych sprzed miesiąca. Śnieżnobiały, błyszczący lakier kontrastuje z czarnymi dodatkami.
Sportec SP800R – Drugim supersportowcem Sporteca, który wyskoczył – jak „Filip z konopi” – 28 lutego, jest SP800R, oparty o podzespoły 911 GT2 RS. W stosunku do GT2 RS opuszczającego fabrykę w Zuffenhausen, Sportec dołożył jedynie przedni spojler zderzakowy oraz przedłużkę skrzydła na klapie silnika. Dzięki zawieszeniu obniżonemu o 25 mm, nadkola jeszcze
Sportec SPR1 FL -Pamiętacie 911 SPR1 od Sportec? Szwajcarzy nie zaniechali tego projektu. Ba, nawet go ulepszyli. Gdy Europa szykowała się do otwarcia bram Palexpo (28 luty), Oni wydali oświadczenie w sprawie SPR1 FL. Z zewnątrz zmieniło się tylko to, co mogło poprawić aerodynamikę i zwiększyć siły dociskowe przy wyższych prędkościach. Dlatego też przemodelowane skrzydło
Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.