Audi R8 Challenge Extreme Edition – STaSIS Engineering tak długo krążyło wokół Audi R8 V8, że z seryjnych 420 koni mechanicznych zrobiło się nagle 540 KM i 590 Nm momentu obrotowego. Rolę magicznej różdżki pełni w tym przypadku mechaniczna sprężarka TVS 1900 firmy Eaton / Magnusson, do
Ferrari 458 Zeus SR Auto – Jeśli ktoś nadaje autu imię boga, to powinno ono oddawać charakter danego samochodu. W przypadku Ferrari 458 „Zeus” od SR Auto nie jest tak do końca. Oczywiście, stojąc na (tył:przód) 20 i 21-calowych obręczach Forgiato Aguzzo, satynowo-czarne (wysoki połysk lakieru) 458 Italia wygląda dostojnie. Oryginalny body-kit Novitec (spojler
Bentley Continental Supersports Savini Wheels – To już chyba lekka przesada. Żeby wygląd Bentleya Continentala Supersports spaskudzić wlotami powietrza, szerokimi progami, a pod nadkola wsadzić szpanerskie koła (białe ramiona felg SV-31c Xtreme Concave + mieszanka w rozmiarze 315/25/22). Wszelkie zażalenia, lub zachwyty, kierujcie pod adresem Savini Forged Wheels i
Alfa Romeo 8C Spider Novitec – Aby oddać zachwyt nad Alfą Romeo 8C Spider, można by napisać pean. Że pięknie jej z oczu patrzy, że miękną kolana, gdy dźwięk V-ósemki przeszywa wszystko i wszystkich dookoła. Chcąc usprawnić jednostkę, nie ingerując w piękno nadwozia, powinniśmy zwrócić się do Novitec. Za sprawą mechanicznego kompresora (ciśnienie doładowania 0,37 […]
Aznom 500 Motore Centrale – Kto by pomyślał, że nadzwyczajny, ale jednak Fiat 500, może być na tyle interesujący, aby wieńczyć relację z targów Top Marques w Monako. Panie i Panowie. Przed wami Aznom 500 Motore Centrale. Jak sugeruje nazwa, 230 lub 280-konny (MotoreCentrale.com twierdzi, że to 1.4 Turbo, 240 KM/330 Nm), centralnie zamontowany motor […]
Porsche Panamera Mistrale – Podobny, dwukolorowy charakter zachowało Porsche Panamera Mistrale. Nowe są nie tylko wykończenia z włókna karbonizowanego, ale i dwa poziomy wzmocnienia najmocniejszej z jednostek. Poza przykuwającymi wzrok czarnymi elementami, Mistrale cechuje się zorientowanym w pionie oświetleniem do jazdy dziennej oraz 22-calowymi obręczami. Kabinę
Gemballa Tornado – Patrząc na to oto Porsche Cayenne, trzydzieści osób na całym Świecie zaciera ręce. Właśnie tyle par kluczy zostanie rozdanych przez Gemballę. Trzydzieści i ani jednego więcej, takie jest Tornado. Swoją drogą, trzeba być wielkim indywidualistą, aby jeździć czymś takim. Białe nadwozie z czarnymi wstawkami w postaci karbonowych paneli.
PPI Q7 Ice GT – Pozostając pod wrażeniem jakie wywarł Razor GTR, skierujmy wzrok na sąsiadujące Q7 V12 ICE GT, które poza lakierem, jest kropka w kropkę jak egzemplarz prezentowany przed rokiem.
TopCar Vantage GTR2 – TopCar zmienia front wobec Vantage GTR2. Chcąc lub nie, wyprodukują jedynie 25 egzemplarzy tego, budowanego we współpracy z Lummą Design, modelu.
PPI R8 Razor GTR – Wracając do propozycji bardziej rozpoznawalnych tunerów, choć w kwestii Audi i tak egzotycznych, PPI Automotive Design po raz kolejny udoskonaliło model Razor GTR, tum razem dodając sprężarkę odśrodkową (ciśnienie doładowania 0,9 Bar). Dzięki niemu ośmiocylindrowa jednostka rozwija moc 801 KM i 860 Nm momentu obrotowego, uzyskiwanego przy 5910