Volkswagen Golf R Wimmer – 270 koni mechanicznych uzyskanych z turbodoładowanego dwulitrowca, nadal robi wrażenie. Jednak czymże to jest w porównaniu do 478 KM, które Wimmer RS wycisnął z jednostki Volkswagena Golfa R. Z zewnątrz nie zmieniło się nic (oprócz dwóch, 84 mm wylotów,
Volkswagen Golf R Mcchip-dkr – W dzisiejszych czasach, przyrost 45 koni mechanicznych względem serii, nie jest niczym nadzwyczajnym. Wszystko za sprawą coraz to nowszych oprogramowań ECU. Dokładnie taką kurację przeszedł Volkswagen Golf R w firmie Mcchip-dkr. Obecnie, jego turbodoładowany motor 2.0, generuje moc 315 KM, a maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 440
Volkswagen Golf GTI CFC – Volkswagen Golf GTI szóstej generacji jest wdzięcznym obiektem prac różnej maści tunerów, także tych z dziedziny car-audio. Niemcy z CarFilmComponents Styling Station podążyli właśnie tą drogą. Z nagłośnieniowego punktu widzenia, lista wyposażenia prezentuje się rewelacyjnie: jednostka sterująca DEX-P99RS, cztery wzmacniacze PRS-D2000SPL
Volkswagen Golf GTI R – Ci, którzy z jakichś powodów wolą pozostać przy Golfie GTI, a nie chcą rezygnować z 271-konnego silnika, nareszcie znaleźli rozwiązanie. Volkswagen Golf GTI R według JE Design. Pojazd odznacza się homologowanymi przez TUV częściami (spojler zderzakowy, progi boczne oraz dolna część tylnego zderzaka z dyfuzorem). Obniżone o 35 mm nadwozie […]
Volkswagen Golf Razor R – RevoZport Racing Technology opracowało pierwsze, stylistyczne modyfikacje, najnowszego modelu Golfa czyli odmiany R. Volkswagen Golf VI Razor R, bo tak brzmi pełna nazwa, cechuje się karbonowo-kevlarową, wentylowaną maską, delikatnie przemodelowanym zderzakiem z nowym spojlerem i osłoną chłodnicy. Patrząc na profil auta, w mig dostrzeżemy
Volkswagen Golf GTI Excessive – Kolejną, równie o ile nie bardziej interesującą propozycją jest koncepcyjny Golf GTI Excessive. Demonstracyjny pojazd nie ma szans na seryjną produkcję, jednak w przyszłości pewne ucieszki mogą znaleźć miejsce w katalogach dodatków. Stanowiąca poligon doświadczalny, linia Excessive charakteryzuje się specjalnym czerwonym lakierem
Volkswagen Golf GTI Adidas – Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, Volkswagen przedstawił potencjalnym klientom limitowaną serię Golfa GTI, określaną mianem Adidas Edition. W momencie europejskiego debiutu sprzedażowego (czerwiec), trzy lub pięciodrzwiowy samochód dostępny będzie jedynie w czterech kolorach. W standardowym wyposażeniu znajdą się m.in. biksenonowe
Volkswagen Golf GTI według Rieger – Niemieckie studio Rieger przygotowało pakiet aerodynamiczny, dedykowany Volkswagenowi Golfowi GTI szóstej generacji. Decydując się na zakupy w Rieger, nasz Golf otrzyma karbonowy spojler zderzakowy oraz wstawki z tworzywa ABS, okalające światła przeciwmgielne. Patrząc na auto z profilu, zwrócimy uwagę na progi i 20-calowe felgi OZ,
Volkswagen Golf GTI Razor – Egzotyczny, hongkoński tuner Revozport przygotował kolejne – bardziej radykalne – poprawki dla Volkswagena Golfa VI GTI. Program Razor zawiera nowy spojler zderzakowy (dwa ustawienia wysokości) oraz światła do jazdy dziennej wpasowane we wloty powietrza. Pod poszerzone (25 z przodu i 35 mm z tyłu) nadkola wpasowano 19-calowe felgi. Równie
Volkswagen Golf VI od JE Design – Niemcy z JE Design opublikowali pierwsze zdjęcia, przedstawiające Volkswagena Golfa VI noszącego nowy pakiet aerodynamiczny. Dyskretny body-kit obejmuje oryginalny spojler zderzakowy, progi boczne oraz dyfuzor zintegrowany z dwiema owalnymi końcówkami układu wydechowego. Pod nadkola wpasowano wieloramienne aluminiowe felgi, a