Honda CR-V z napędem hybrydowym

Nowa Honda CR-V z napędem hybrydowym zamiast silnika Diesla.

 

 

Nowa Honda CR-V

Pod maską będzie napęd hybrydowy z dwóch silników elektrycznych i 2-litrowej jednostki i-VTEC. Zespół napędowy połączono jednostopniową przekładnią. Nowa Honda CR-V będzie dostępna także z silnikiem benzynowym 1.5 VTEC Turbo z sześciobiegową skrzynią manualną lub z automatyczną przekładnią bezstopniową CVT.

Nikomu, kto choć trochę interesuje się motoryzacją, nie trzeba przedstawiać modelu CR-V japońskiej Hondy. O zaletach tego samochodu można napisać wielostronicowy artykuł, ale wystarczy posłuchać opinii użytkowników CR-V, aby przekonać się, że jest to samochód warty swojej ceny.

Wkrótce do sprzedaży trafi kolejna generacja japońskiego SUV-a. Honda CR-V od swojego debiutu w 1996 roku utrzymuje się na szczytach list sprzedaży samochodów w kategorii SUV-ów.  Najnowszy model ma być najlepszym z dotychczasowych. Opinie osób posiadających Hondę CR-V są pozytywne. Deklarują oni, że są zadowoleni z zakupionego pojazdu i chętnie kupiliby go po raz kolejny. W badaniach niezawodności japoński SUV również wypada wyśmienicie. Zresztą, niezawodność jest tym, z czego słyną japońskie samochody.

Wiele wskazuje na to, że nowa Honda CR-V z napędem hybrydowym będzie kontynuować rozpoczęte przed laty tradycje i stanie się synonimem niezawodności. Dzięki swojej popularności oraz przede wszystkim niezawodności, Honda CR-V wolno będzie tracić na wartości, co jest znaczącym argumentem w sytuacji, w której kupuje się nowy samochód.