Nowe Audi A7 i S7 Sportback

Audi S7 Sportback

Audi zaprezentowało najnowsze A7 Sportback i sportową wersje S7 Sportback.

Niektóre widoczne zmiany to: obramowanie osłony chłodnicy, zderzaki, końcówki dużych rur wydechowych oraz reflektory, przednie reflektory diodowe, na życzenie dostępne są reflektory Matrix LED.

Do wyboru są cztery warianty siedzeń, przednie fotele można wyposażyć w wentylację i w funkcję masażu. W seryjnym wyposażeniu jest system obsługi MMI Radio, na życzenie uzupełniany o wyświetlacz head up, pokazujący wszystkie najważniejsze informacje na szybie.

Nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma jednostkami napędowymi – dwoma silnikami benzynowymi i trzema wysokoprężnymi o mocy od 218 KM do 333 KM. Wszystkie spełniają normę Euro 6.

W S7 Sportback zamontowano silnik 4.0 TFSI o mocy 450 KM, wykorzystujący innowacyjną technikę COD (cylinder on demand), która przy niższych obciążeniach dezaktywuje wybrane cylindry.

Silnik 3.0 TDI Biturbo clean diesel o mocy 320 KM współpracuje z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów tiptronic, a wszystkie pozostałe silniki z siedmiostopniową przekładnią S tronic. Co ciekawe stały napęd na cztery koła quattro można uzupełnić o sportowy mechanizm różnicowy, w aktywny sposób przekazujący moment obrotowy na koła osi tylnej. Nowe Audi A7 Sportback jeździ na kołach o średnicy od 17 do 21 cali.

Audi A7 Sportback posiada nawigację MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch i system Audi connect. Wykorzystując szybki standard transmisji danych LTE, łączy nowe pięciodrzwiowe coupé z internetem. Audi Phone Box pozwala na skonfigurowanie osobistego telefonu komórkowego z anteną samochodową, poprawiając w ten sposób zasięg i jakość rozmów. Auto wyposażono w system nagłaśniający Advanced Sound System marki Bang & Olufsen.

Audi ma w ofercie również systemy wsparcia kierowcy, w tym tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami adaptive cruise control z funkcją Stop & Go, mocno ulepszony asystent jazdy nocą i system bezpieczeństwa Audi pre sense. Asystent zmiany pasa ruchu Audi side assist i aktywny asystent toru jazdy Audi active lane assist, ściśle współpracują za sobą tak, by zmiana pasa ruchu była jak najbezpieczniejsza.

One comment

  1. Bardziej podoba mi się w błękicie, niż srebrze, co jest nietypowe, bo zazwyczaj wolę klasyczne barwy. No ale prezentuje się elegancko 😀

Comments are closed.