Range Rover RS500 Project Kahn

Range Rover RS500 Project Kahn – Miliony fanatyków, w tym i ja, na dźwięk słowa Cosworth ożywia się. Cosworth to nie tylko wyśmienicie przygotowane silniki. To duch motorsportu, żeglarstwa, a nawet lotnictwa.

Wracając do naszej gałęzi zainteresowań. Project Kahn zwrócił się do Cossie o pomoc w udoskonaleniu dieslowskiego agregatu 4.4 TDV8. Efekt końcowy nie podlega dyskusji. 500 koni mechanicznych to o 187 KM więcej niż przewiduje fabryka.

Poza tym samochód otrzymał przeprojektowane zderzaki, oryginalne progi drzwiowe oraz trójżebrowy dyfuzor, podtrzymujący cztery zakończenia sportowego układu wydechowego Coswortha. Nadkola zgrabnie skrywają 22-calowe, wieloramienne obręcze RS-X. Dopełnieniem są zaś srebrne dodatki, kontrastujące z czarnym lakierem nadwozia.

Wykończenie wnętrza reprezentuje najwyższą półkę. Czarna, pikowana skóra, aluminiowe akcenty oraz nowa, ergonomiczna kierownica. Czego chcieć więcej?
(więcej…)

Range Rover Sport by Startech

Range Rover Sport Startech – Wysmakowanych modyfikacji Range Rovera Sport nigdy dosyć. Po zatrzęsieniu propozycji od Project Kahn, nadszedł czas na Startecha, który przywiózł czarne monstrum do Essen.

Samochód cechuje się delikatnie zmodyfikowanym zderzakiem, utrzymującym LED-owe oświetlenie, chromowaną osłoną chłodnicy, oryginalnymi progami oraz czterema końcówkami wydechu. Jednakże to z czarnych, pięcioramiennych, 22” obręczy Startech Monostar IV (+ opony 295/35), tuner jest szczególnie dumny. Ich struktura łączy w sobie dwie sprzeczności: gładko polerowane i chropowate powierzchnie.
(więcej…)

Range Rover Sport Autobiography Project Kahn

Tuning Range Rovera Sport Autobiography – Project Kahn opracował na nowo Range Rovera Sport z jego najcudowniejsza odmianą Autobiography, tworząc zarazem cudowny prezent na zakończenie roku.

Range Rover Sport Autobiography cechuje się dziesięcioelementowym body-kitem i 22-calowymi felgami, jednakże to nie one są w tym wszystkim najważniejsze.

W pełni skórzane, czarne, czarno-czerwone lub czarno-niebieskie wnętrze oraz pikowania tworzące kształt rombu, dają nam to niezwykłe poczucie ekskluzywności, zarezerwowanej tylko dla najlepszych. Dopełnieniem są wstawki z najwyższej jakości aluminium oraz pewien maleńki szczegół. Bladoniebieskie (Electric Blue) podświetlenie zestawu wskaźników.

Aby wejść do tego przecudownego świata, trzeba na wstępie uiścić opłatę w wysokości 73,835 funtów.
(więcej…)

Range Rover Evoque 5D

Range Rover Evoque 5D – Rewolucja w koncernie trwa. Debiut trzy i pięciodrzwiowego Evoque zaostrzył granicę między samochodami terenowymi Land a luksusowymi salonkami Range.

Latem przyszłego roku obie odmiany nadwoziowe wyjadą na amerykańskie szlaki. Zaglądając do któregoś ze sprzedawców, natkniemy się na tabliczkę informacyjną z ceną 45,000$.
(więcej…)

Bowler EXR Nemesis

Bowler EXR Nemesis – Bowler Off Road, mała firma z Derbyshire znana szerszym kręgom z Wildcata, po raz kolejny wyrusza w teren aby się pościgać. Tym razem nie Land a Range Roverem.

Wykorzystującego mechanizmy RR Sport, EXR Nemesis osadzono na przestrzennej ramie, wykonanej z kompozytowego tworzywa. Do podwozia dosztukowano podwójne wahacze oraz przednie i tylne stabilizatory poprzeczne.

Do napędu cywilnych odmian posłużą dwie jednostki. Benzynowa, mechanicznie doładowana V-ósemka o pojemności pięciu litrów i mocy 600 KM lub dieslowski agregat 3.0 TDV6, generujący 291 KM. Niezależnie od rodzaju silnika, napęd przekazywany jest za pośrednictwem automatycznej skrzyni o sześciu przełożeniach.
(więcej…)