BMW M3 GTS G-Power – To była tylko kwestia czasu. G-Power lubuje się w konstruowaniu megamocnych potworków, dlatego też nie mogli przejść obojętnie obok wolnossącego 4.4 V8 z M3 GTS. Kluczem do sukcesu okazał się tytanowy wydech i, w głównej mierze, system mechanicznego doładowania firmy
Aktualności
Aston Martin V12 Zagato – Brytyjczycy z Aston Martina po raz kolejny łączą siły z włoskim Zagato. Mając w pamięci DB4 GT Zagato, nowoczesna interpretacja, V12 Zagato, z urzędu musiała oszałamiać. I oszałamia. Dwudrzwiowe, dwuosobowe coupe o aluminiowym nadwoziu, szkielecie i stalowej klatce bezpieczeństwa, odznacza się pięknym, podwójnie wybrzuszonym dachem. Do
Project Kahn TR8 – Rozpocznę banalnie: nie każdego stać na R8. Dlaczego do wpisu o Audi TT wkradł się większy i mocniejszy kuzyn? Ano dlatego, że Project Kahn postanowiło, przynajmniej zewnętrznie, upodobnić TT do R8 Project Kahn TR8 cechuje się zatem potężnymi zderzakami, charakterystycznym grillem i srebrnymi panelami, rozciągającymi się tuż obok drzwi. Jedynymi
Ferrari Superamerica 45 – Mimo pewnej dozy masowości (California), Ferrari nie zaprzestaje produkcji pojedynczych samochodów, przeznaczonych dla wyjątkowo bogatych klientów. Taką osobą jest Peter Kalikow, były właściciel dziennika The New York Post. Czterdzieści pięć lat temu, rzeczony Kalikow kupił 400 Superamericanę. Chcąc upamiętnić tamten fakt, zapragnął wozu,
BMW 6 Cabrio Kelleners – Kroczek za kroczkiem, Kelleners Sport tworzy nową historię. W programie pojawiły się trzy nowe wozy (E92, F25, F12), z czego to właśnie Szóstka Cabrio prezentuje się najciekawiej. Niezbyt szeroka paleta obejmuje dwa wzory (Hamburg, Berlin) i dwie średnice (19, 20”) aluminiowych felg. Wzmocniona jednostka 4.4 V8 TwinPower Turbo dysponuje mocą
Honda CR-Z Mugen Euro – Europejskie oddziały Hondy i Mugen odnoszą, w moich oczach, połowiczny sukces. Niby CR-Z ma usprawnione zawieszenie, hamulce, odelżoną karoserię i kute felgi, ale elektryczna paskuda (IMA Hybrid) nadal okupuje komorę silnika. Według wstępnych testów, CR-Z Mugen Euro przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 sekundy, dokładnie tak samo jak […]
McLaren SLR Agrios – Kolejny majowy dzień przynosi perełki, wygrzebane z przepastnego bloga SRAutoGroup.com. Błyszczącoczarny McLaren SLR „Agrios” stojący na felgach ADV.1 Wheels. Tylko dlaczego chronometr Tread 1 firmy Devon Works (opatentowany, „pływający” mechanizm, litowo-polimerowa bateria, kryształowe, kuloodporne szkiełko, do nabycia za 18,500$) nie dodawany
Hyundai Genesis Prada – Hyundai intensywnie zabiega o europejskiego klienta. Aby i pobratymcy czuli się usatysfakcjonowani, na tamtejszy rynek skierowanych zostanie 1200 egzemplarzy modelu Genesis, przygotowanych we współpracy z Pradą, włoskim domem mody. Dostępna z trzema ekskluzywnymi lakierami (Black Nero, Blue Baltico, Brown Moro), Prada Limited Edition odznacza
Mostro Di-Potenza SF22 – Supersportowe Indomable już wkrótce wyrwie się deskom kreślarskim i trafi na ulice. Niestety, nie pod marką Lamborghini, a nowo powstałą Mostro Di-Potenza, której właścicielem jest pensylwański 215 Racing. Każdy z pięćdziesięciu egzemplarzy SF22 (od myśliwca Lockheed F22) otrzyma karbonowo-kevlarowe nadwozie i – trzymajcie się krzeseł
Range Rover Lansky – SR Auto Group rzadko angażuje się w projekty dotyczące samochodów terenowych, ale jeśli już podejmuje taką decyzję, to zazwyczaj jest ona słuszna. Czy w przypadku Range Rovera Sport nowe zderzaki wystarczają za całą modyfikację? Moim zdaniem tak.