BMW M3 Arkym – Kolejna propozycja dla fanów BMW M3 E92, pochodzi z kalifornijskiego studia Arkym. Jest to zestaw AeroRace. Pakiet AeroRace obejmuje wykonaną z ultralekkiego materiału maskę z dodatkowymi wlotami powietrza. Poza tym, karbonowa klapa tylna otrzymała spojler w stylu Mercedesa
Auta Sportowe
Tuning BMW M3 – Zajmująca się produkcją felg, niemiecka firma Emotion Wheels przygotowała własną wizję BMW M3 Coupe obecnej generacji, czyli E92. Z tej racji, samochód osadzono na 19-calowych, matowoczarnych obręczach „Wasabi”. Poza tym w oczy rzuca się karbonowa maska i oryginalne progi boczne. Pod ultralekką klapą nie znajdziemy czterolitrowej, wolnossącej
Pagani Zonda Uno – To co widzicie na poniższych zdjęciach to Pagani Zonda Uno. Opracowana na zamówienie Królewskiej Rodziny Kataru Al-Thani, niezwykła edycja wygląda jak połączenie serii Cinque i Zondy R. Wyjątkowy, jasnoniebieski lakier pokrywa ultralekkie, karbonowe nadwozie z wlotem powietrza na dachu. Z tyłu zaś, dostrzeżemy potężny dyfuzor. Źródło napędu stanowi
Porsche Panamera od TopCar – Rosjanie pracujący dla TopCar uzupełnili informacje dotyczące Porsche Panamery Stingray. Wiemy już, że powstaną trzy edycje: Black Matt, White i Carbon Grey. Seria Black Matt będzie wyróżniała się matowoczarnym lakierem z błyszczącoczarnymi dodatkami w postaci przedniego spojlera zderzakowego, wlotów powietrza na masce, progów bocznych i
Ford Thunderbird rysunki – Na chwilę obecną, Ford nie planuje wskrzeszenia modelu Thunderbird. Ani jako coupe, ani jako cabrio. Mimo to designerzy nie zapominają o legendzie i tworzą na ekranach swych komputerów niezwykle ciekawe wizje. Jedna z nich pochodzi od Brazylijczyka Eduardo Oliveiry, który opracował Thunderbirda w wersji z twardym, elektrycznie sterowanym dachem.
Hulme CanAm – Nowozelandzki producent, Hulme ogłosił, że jest w trakcie produkcji limitowanej serii supersportowego bolidu CanAm. Nazwany na cześć nowozelandzkiego Mistrza Świata F1 Denny’ego Hulme, samochód charakteryzuje się ultralekką, karbonowo-kompozytową konstrukcją karoserii oraz wyczynowym zawieszeniem i hamulcami. Pojazd zasilany jest centralnie
Alfa Romeo Carabo – Jeśli chcecie kupić samochód, zazwyczaj idziecie do salonu lub wertujecie ogłoszenia. Co jednak zrobić gdy wymarzone auto okazuje się prototypem, którego właściciel (Bertone) nie chce się pozbyć za żadne skarby? Odpowiedź jest prosta. Skonstruować replikę. Bazująca na podwoziu Alfy Romeo Tipo 33, oryginalna Carabo ujrzała światło dzienne w 1968
Ferrari Scaglietti Novitec Rosso – Aby podkreślić sześciolecie produkcji Ferrari 612 Scaglietti, niemiecki specjalista Novitec Rosso opracował m.in. nowe wzory felg i skórzanej tapicerki. Poza tym 612 Scaglietti otrzymało przyciemnione klosze reflektorów, bocznych kierunkowskazów i tylnych lamp. Całość osadzono na trzyczęściowych, polerowanych felgach NF3. W
AMC Javelin Trans-Am – Canepa Design z siedzibą w Scotts Valley (Kalifornia) jest w posiadaniu historycznego samochodu. Jest nim AMC (American Motors) Javelin, który dzięki Markowi Donohue zdobył Mistrzostwo Serii Trans-Am w 1971 roku. Skonstruowany przez Rogera Penske samochód znajduje się w idealnym stanie. Nie dziwi więc fakt astronomicznej ceny: 950,000$.
RZ Ultima – Szaleni konstruktorzy z maltańskiego Racer X Design znowu w akcji. Tym razem zajęli się oni nie byle czym, a jednym z najszybszych samochodów Świata, Ultimą GTR. W ten sposób powstanie RZ Ultima. Zmiany ograniczą się jedynie do nowego, bardziej opływowego nadwozia. Ważący 990 kg samochód, zasilany będzie 730-konną jednostką V8 Chevrolet.