Lexus IS C F-Sport
Lexus IS C F-Sport – firma tuningowa F-Sport przygotowała pakiet zmian stylistycznych dla modeli Lexus IS w wersji C, czyli z otwieranym sztywnym dachem. Wśród elementów, które poprawić mają tak wygląd, jak i prowadzenie samochodów, są 19-calowe felgi z lekkich stopów, wzmocnione hamulce i zmienione ustawienia zawieszenia, przeprojektowany układ dolotowy i wydechowy, skrzynia biegów i sprzęgło, zapewniające szybszą zmianę przełożeń oraz akcenty stylistyczne, jak pokrywa silnika, gałka zmiany biegów czy dywaniki. Najdroższe są hamulce. Komplet lepszych tarcz i zacisków na przód kosztuje ponad 3 000 dolarów, a na tył 2 550. Sprężyny obniżające zawieszenie – to koszt tylko 299 dolarów. Wyczynowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej to już wydatek 1470 dolarów. Dostępnych elementów ze znaczkiem F jest wiele. Stabilizatory, pokrywa silnika wykonana z włókna węglowego, sportowy filtr powietrza ze zmienionym układem dolotowym, „quick shifter” skracający drogę prowadzenia dźwigni zmiany biegów, sportowe sprzęgło, 19-calowe lekkie koła, a dla dopełnienia efektu dywaniki z logo F-Sport. Wszystkie tuningowe części objęte są gwarancją trwającą 12 miesięcy lub do końca trwania gwarancji producenta na cały samochód.
Lexus IS w wersji kabrio napędzany jest przez takie same silniki jak wersja sedan. Podstawowa jednostka to 2,5-litrowe V6 o mocy 208 KM, a w ofercie ma pojawić się także większe V6 o pojemności 3,5 litra i mocy 306 KM. Być może, w późniejszym terminie do salonów trafi też najmocniejsza odmiana F z silnikiem V8 5,0 l i mocy 423 KM. Lexus chwali się, że wykonany z aluminium trzyczęściowy dach rozkłada/składa się szybciej niż u konkurencji. IS-C potrzebuje na to 20 sekund.
Jeden komentarz
Komentarz są wyłączone.
gregory says:
Fajna bryka