Bufori Geneva – Na targi samochód przyjeżdżał jako MK VI. Podczas konferencji prasowej, założyciel i właściciel zarazem Anthony Khouri zmienił nazwę na Geneva. W ten sposób narodziło się Bufori Geneva.

Malezyjski (firma zarejestrowana w Australii) sedan charakteryzuje się starodawnym wyglądem. Wielki grill, pękate nadkola, tylne drzwi otwierane „pod wiatr” oraz spłaszczony tył, przypominają rozwiązania stosowane w latach trzydziestych XX wieku.

Mimo klasycznych kształtów nie zapomniano o rzeczach związanych z bezpieczeństwem i użytecznością. Mało tego, na pokładzie znajdziemy minibar z lodówką i kieliszkami do szampana. Ale co najciekawsze wielbiciele herbaty mają do dyspozycji zestaw, umożliwiający jej zaparzenie (z wrzącą wodą włącznie). Nie zapomniano również o podręcznej, zamykanej skrytce na pieniądze.

Pod maską drzemie benzynowa jednostka V8 HEMI o pojemności 6.1 litra. Silnik generuje moc 430 KM/6000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy w wysokości 569 Nm, dostępny jest przy 4800 obr./min. Według producenta średnie zużycie paliwa to 14,2 l/100 km. Na specjalne życzenie Maharadży firma zainstaluje mechaniczną sprężarkę, dzięki której motor zyska dodatkowe ok. 170 KM.

Zobacz również:  Bowler EXR Nemesis

Roczna produkcja obejmie 60 egzemplarzy modelu Geneva.


Źródło i Fotografie: Auto-Blog.pl

Redakcja auto-blog.pl

Jesteśmy grupą pasjonatów w tematyce motoryzacji. Lubimy pisać o samochodach, sportach motorowych oraz prezentować ciekawostki z dziedziny motoryzacji. Pisanie o motoryzacji to nasza pasja i hobby.

Podobne artykuły

  1. Strasznie toporny. Wygląda jakby projektował go producent pralek. Jedynie wnętrze OK.

Komentarz są wyłączone.