Ferrari 458 Zeus SR Auto – Jeśli ktoś nadaje autu imię boga, to powinno ono oddawać charakter danego samochodu. W przypadku Ferrari 458 „Zeus” od SR Auto nie jest tak do końca. Oczywiście, stojąc na (tył:przód) 20 i 21-calowych obręczach Forgiato Aguzzo, satynowo-czarne (wysoki połysk
Ferrari
Ferrari 458 Italia – Stoisko Ferrari nie mogło nie spłynąć krwistą czerwienią. Kroymans i Munsterhuis przytaszczyli również 458 Italię, obutą w czarne obręcze, spod których wyłażą żółte zaciski hamulcowe. Cokolwiek by nie mówić, Ferrari musi być czerwone i basta.
Ferrari FF – Pora przestać ukrywać miłość jaką darzę samochody typu shooting break (własc. brake). Sportowe, praktyczne, a do tego piekielnie urzekające. 6.3 V12/660 KM, 450l przestrzeni bagażowej. Takie właśnie jest Ferrari FF, wystawione przez dilerów Kroymans i Munsterhuis.
Ferrari 458 Black Carbon Edition – Aston Martin Superior Black Edition to niejedyne dzieło Anderson Germany w tym tygodniu. Mistrzowie z Dusseldorfu pracowali również nad modelem Black Carbon Edition, czyli udoskonalonym Ferrari 458 Italia. Błyszczącoczarny lakier karoserii i pięcioramiennych felg współgra z karbonowymi dodatkami (obudowy lusterek, obramowania wlotów
Ferrari 512BB – Dysponując nieograniczonymi środkami płatniczymi, warto kupować samochody od szanowanych celebrytów. Nie dość, że z ciekawą przeszłością, to i zużycie samochodu symboliczne. Prezentowane 512BB (Berlinetta Boxer) z 1978 roku należy do Jensona Buttona. Z 79,000 kilometrów, które widnieją na liczniku przebiegu, były Mistrz Świata przemierzył zaledwie 250
Ferrari 599 GTB Fiorano Race Edition – Anderson Germany stara się tworzyć własne interpretacje supersportowych bolidów. Jednakże w odniesieniu do Ferrari 599 GTB Fiorano Race Edition nie może być mowy o stuprocentowej unikalności, ponieważ body-kit oraz wydech dostarczył Hamann Motorsport. Dodatkowo, matowoczarną karoserię osadzono na 21-calowych obręczach. 641-konna
Novitec Rosso Race 606 – California, ech California, dlaczego ty jesteś California. Nawet przyprawiona techniką Novitec Rosso, nie jest w stanie zmazać z siebie opinii o byciu pseudo Ferrari.
Novitec Rosso 599 GTO 888 – Prawdziwy sportowiec. Z krwi i kości. Ferrari 599 GTO 888 od Novitec Rosso to nie byle jaki wóz bez odwołania do przeszłości. Opracowany dla uhonorowania modelu 250 GTO z 1964 roku, w niebywały sposób zaświadcza o nieprzemijalności legendy.
Mansory Siracusa – Włókno węglowe, w dzisiejszych czasach, to podstawowy oręż w walce o cenne kilogramy supersportowców. Mansory zaś to najkomiczniejsze studio z szacownej elity. Bazująca na Ferrari 458 Italia, Siracusa wpisuje się ogólną charakterystykę firmy: ma być niebanalnie. I tak też jest. Nowy narząd oddechowy (wielkie wloty powietrza wtłoczone w przedni
Novitec Rosso 458 Italia – Czarne, błyszczące posadzki mają to do siebie, że doskonale odwzorowują wygląd tego, co akurat na nich postawimy. Dlatego wybór odpowiedniego tła dla białego Ferrari 458 Italia od Novitec Rosso, był prosty. 4.5-litrowa, widlasta jednostka z przesuniętym progiem obrotów maksymalnych (9100 zamiast 9000 obr./min), ryczy głosem 609 koni oraz