Ostatnio na naszych drogach coraz częściej można spotkać tzw. auta miejskie – nieduże, zwrotne, oszczędne, z niewielką przestrzenią bagażową i tanie w eksploatacji. To, według wielu, cechy idealnego auta. Ale czy miejski samochód to dobry wybór dla przeciętnej polskiej rodziny? Czy wybierając
Honda
Honda zaprezentowała koncept S660 – projekt małego auta pozbawionego dachu. Trochę przypomina elektryczny koncept z 2011 roku o nazwie EV-STER.
Honda zaprezentowała usportowioną odmianą tego małego samochodu. Honda Jazz Si dostępna będzie jedynie w 4 kolorach: Milano Red (czerwonym), Crystal Black (czarnym), White Orchid (białym) oraz Azure Blue (niebieskim). Z zewnątrz znajdziemy nowy zderzak przedni ze światłami przeciwmgielnymi, zmodyfikowany zderzak tylny oraz listwy progowe. Auto wyróżniają także 16-calowe
Acura NSX Concept – auto zostanie opracowane przez firmę Honda R&D Americas i będzie produkowane w Ohio. Ma to być superauto przeznaczone dla prawdziwych entuzjastów sportowej jazdy na całym świecie. Samochód wykonany z lekkich materiałów ma centralnie montowany silnik oraz wykorzystuje szereg nowoczesnych rozwiązań technicznych, takich jak m.in. innowacyjny
Honda CR-Z Mugen – Informacje o projekcie Hondy i Mugen Euro są cedzone jak z durszlaka. Osiem dni przed oficjalną premierą, w końcu poznaliśmy co ciekawsze szczególiki z życia „usportowionej” CR-Z. Obecnie, półtoralitrowy benzyniak zespolony z elektrycznym agregatem produkuje całkiem pokaźne 200 koni mechanicznych mocy oraz 215 Nm momentu obrotowego. Gdyby kogoś
Honda Insight – Pierwsza seria Hondy Insight była jak „śliwka robaczywka”: brzydka, nie mająca wiele wspólnego z prawdziwymi samochodami. Nie dziwi zatem, że Justin z Columbus postanowił ulepszyć małą Hondzinkę. W tym celu zakupił zniszczoną Acurę RSX Type-S, włącznie z dwulitrowym motorem, K20A2, o mocy 200 KM. Za pojazd z przebiegiem 480 000 km (silnik […]
Honda CR-Z Mugen Euro – Europejskie oddziały Hondy i Mugen odnoszą, w moich oczach, połowiczny sukces. Niby CR-Z ma usprawnione zawieszenie, hamulce, odelżoną karoserię i kute felgi, ale elektryczna paskuda (IMA Hybrid) nadal okupuje komorę silnika. Według wstępnych testów, CR-Z Mugen Euro przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 sekundy, dokładnie tak samo jak […]
Honda CR-Z Mugen Euro – Europejski oddział Mugen w końcu zajmuje się małym coupe Hondy, CR-Z. Niestety, do napędu nadal wykorzystywany będzie zespół benzynowo-elektryczny. Po koncepcyjnym wozie możemy oczekiwać oryginalnego zderzaka z diodowym oświetleniem, nowej atrapy chłodnicy oraz potężnego skrzydła, umieszczonego nad pochyłym, tylnym oknem.
Honda NSX Sports Modulo – Fabryczny rozwój Hondy NSX trwa w najlepsze. Podczas zakończonego w niedzielę tokijskiego salonu, wysłannik jp.Auto-Blog.pl, Hirokazu Kusakabe podpytał Tamamurę Makoto (inżynier podwozi w Hondzie, odpowiedzialny za pracę przy NSX) o najnowsze zawieszenie, układ hamulcowy i karbonowe skrzydło. Zaopatrzone w pięć nastawów, zawieszenie
Honda TS-1X Concept – O modelu TS-1X Concept, bazującym na Hondzie CR-Z, krążyło wiele plotek. Że znakomicie zbilansowany pod względem aerodynamiki, wagi i zawieszenia, że matowoczarny z przeprojektowaną przednią partią nadwozia i dwuczęściowym spojlerem. Powyższe przypuszczenia okazały się prawdziwe. Mało tego, układ hamulcowy otrzymał większe, 406-milimetrowe
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następna