Nowy McLaren P1 w wersji produkcyjnej został zaprezentowany prywatnym pokazie w Beverly Hills. Przy okazji poznaliśmy szczegóły na temat tego superauta. W pełnej odsłonie będziemy mogli zobaczyć samochód dopiero na targach motoryzacyjnych w Genewie, które odbędą się w marcu. Niestety w Beverly
McLaren
McLaren MP4-12C High Sport został opracowany przez McLaren Special Operation. Powstał w zeszłym roku w limitowanej edycji pięciu egzemplarzy, a w swoim garażu mają ten samochód m.in. prezes McLarena, Ron Dennis oraz książę Bahrainu. Pojazd od standardowego McLarena MP4-12C odróżnia się ciekawszym frontem, zmienionym dyfuzorem oraz nowym aktywnym skrzydłem. Ponadto
Do firmy McLaren Special Operations, która znana jest z stworzenia projektu X1, zgłosił się pewien właściciel modelu F1. Mężczyzna chciał odświeżyć wygląd swojego supersamochodu i dopasować do niego drugi model MP4-12C. Założeniem projektu było wykorzystanie czerwonego i białego koloru, a koncepcja otrzymała nazwę Bespoke Project 8.
McLaren MP4-12C Spider debiutuje w USA. Po raz pierwszy auto zostało zaprezentowane na aukcji w Monterey. Podobnie jak w przypadku konkurencyjnego Ferrari 458 Italia, nowy McLaren otrzymał składany sztywny dach. Odmiana Spider mechanicznie jest identyczna jak wersja coupe. Za kierowcą znalazł się turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l i mocy 625 KM. Dostarczająca 600
McLaren zaprezentował model X-1 na wystawie Pebble Beach Concours d’Elegance. Samochód powstał na bazie modelu MP4-12C na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR , a zapragnął czegoś wyjatkowego. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał już trzy lata temu, jeszcze przed
McLaren wchodzi na rynki Bliskiego Wschodu. Z tego powodu producent zaprezentował kilkuminutowy materiał promocyjny modelu MP4-12C.
McLaren MP4-12C od Wheelsandmore – superauto wyposażono w pakiet o nazwie „Toxique Evil”, który ma za zadanie dodać trochę diabelskich mocy. I chyba się udało, bo nowy układ wydechowy w połączeniu z przeprogramowaniem elektroniki silnika pozwolił uzyskać dodatkowe 66 KM. Teraz 3,8 litrowe V8 generuje równe 666 KM. Oprócz napędu zajęto się również
Nowy salon McLarena – W blasku fleszy i pompie godnej królewskich rezydencji, dwudziestego pierwszego czerwca, w Londynie otwarto nowy salon sprzedaży McLarena. Poza kilkoma egzemplarzami MP4-12C, w tym o chromowej powłoce, dużo mówiło się o trzech nowych wozach: „małym” McLarenie, MP4-12C Roadster oraz prawdopodobnym następcy modelu F1.
McLaren SLR Agrios – Kolejny majowy dzień przynosi perełki, wygrzebane z przepastnego bloga SRAutoGroup.com. Błyszczącoczarny McLaren SLR „Agrios” stojący na felgach ADV.1 Wheels. Tylko dlaczego chronometr Tread 1 firmy Devon Works (opatentowany, „pływający” mechanizm, litowo-polimerowa bateria, kryształowe, kuloodporne szkiełko, do nabycia za 18,500$) nie dodawany
McLaren MP4-12C GT3 – Podstawowa zasada przyświecająca budowniczym wyścigówek jest prosta: odelżyć, wzmocnić a przynajmniej nie osłabić. Tworząc MP4-12C GT3, McLaren również poszedł tą drogą… choć nie do końca. Sekret edycji GT3 tkwi w mocy podwójnie turbodoładowanego 3.8 V8. Ważący 1301 kilogramów, bolid dysponuje zaprzęgiem „jedynie” pięciuset koni (odmiana
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- Następna