Porsche 911 Turbo SP580 od Sportec – Szwajcarzy ze Sportec postanowili wziąć na warsztat Porsche 911 997 Turbo (który to już raz?). Wytężona praca dała efekty. Poprawiony pakiet SP580 to 580 KM i 3,2 sekundy do setki. Podobnie jak wersja sprzed faceliftingu, samochód odznacza się
Marki
Nissan GT-R od Switzer – Switzer Performance Innovation którego siedziba mieści się w stanie Ohio, przygotował dla właścicieli Nissana GT-R małą niespodziankę. Jest nią kuracja odchudzająco-wzmacniająca. Plan diety jest prosty. Karbonowa maska, potężne ale ultralekkie skrzydło na tylnej klapie, w pełni regulowane zawieszenie firmy JRZ, ceramiczno-tytanowy układ
BMW M3 GT2 Art Car – Od 1975 roku najznamienitsi artyści dają upust swej inwencji na karoseriach równie znamienitych BMW. W tym roku Jeff Koons pomaluje model M3 E92 GT2. Według założeń czterdziestopięcioletniego Amerykanina, nadwozie M3 zostanie pokryte jaskrawymi kolorami, które utworzą wzór cyfrowego kolażu. Prezentacja dzieła odbędzie się pierwszego czerwca w
Dodge Viper Final Edition – Zapowiedzi końca produkcji Dodge Vipera, pojawiały się już od dłuższego czasu. Nie chcąc dopuścić do siebie tej myśli, odrzucaliśmy ją twierdząc, że to zwykły żart. Tak niestety nie jest. W dniu wczorajszym, koncern przekazał informacje odnośnie pożegnalnej edycji, jednego z najwspanialszych samochodów Świata. Dostępna w każdej z trzech
Porsche 911 Turbo by 9ff – Ekstremalny tuner Porsche, 9ff opublikował dane dotyczące najmocniejszego pakietu DR700, dedykowanego 911 997 Turbo. Dzięki turbosprężarkom 9ff, nowym intercoolerom, przeprogramowanej elektronice, sportowym katalizatorom, wysoko wydajnemu filtrowi powietrza i zoptymalizowanej skrzyni biegów (manualna lub PDK), sześciocylindrowy silnik o
Audi RS6 Sportec – Oficjalny, brytyjski importer Sportec, APS ma dla właścicieli Audi RS6 C6 nie lada niespodziankę. Dwa wyjątkowe poziomy wzmocnienia, dzięki którym jednostka 5.0 V10 BiTurbo generuje nawet 700 KM. Obok siedmiu setek koni mechanicznych, silnik dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 800 Nm przy 3000 – 6200 obr./min. Dzięki temu pierwsza setka
Scion IQ Five Axis – Debiut Sciona IQ na amerykańskim rynku, zbiegł się w czasie z prezentacją tuningowego wariantu zaserwowanego przez Five Axis. Studio sumiennie przyłożyło się do pracy w wyniku czego możemy podziwiać oryginalne, szerokie zderzaki (przedni z paskami „ledowych” świateł), masywne progi drzwiowe oraz 18-calowe felgi z oponami Yokohama o rozmiarze
Infiniti QX56 – Na stoisku Infiniti wiele się dzieje. Oprócz performerów Cirque de Soleil (koncern jest oficjalnym sponsorem trupy) możemy podziwiać, także nowy model QX56 bazujący na Nissanie Patrolu Y62. W przeciwieństwie do swojego krewniaka, QX56 jest wyłącznie ośmioosobową, luksusową salonką. Mimo tych założeń nie zrezygnowano z ramowej konstrukcji. Mimo
Hyundai Equus – Amerykański oddział Hyundaia w swoim sektorze zaprezentował produkcyjną wersję luksusowego modelu Equus, który pod koniec roku trafi do tamtejszych salonów sprzedaży. Mierzące 5,15 metra długości, trójbryłowe eleganckie nadwozie osadzono na 19-calowych felgach z oponami o rozmiarze (p:t) 245/45 i 275/40. Chromowane obręcze kryją 345 mm tarcze z
Alpina B7 xDrive – Zgodnie z zapowiedzią, stoisko BMW jest areną pokazu Alpiny B7 z napędem na cztery koła xDrive. Oprócz fantastycznych właściwości silnikowych (4.4 V8 Twin-Turbo, 507 KM/700 Nm), samochód kryje w sobie jeszcze jedną ciekawostkę. Jeśli przyjrzycie się dokładnie wieloramiennej feldze nie znajdziecie na niej wentyla, a jedynie miejsce na klucz. To