Audi S5 Cabrio Challenge Edition – Sceneria zachodzącego słońca zawsze przyciąga kabriolety. W takich oto okolicznościach przyrody STaSIS Engineering zdecydowało się przeprowadzić sesję zdjęciową Audi S5 Cabrio Challenge Edition. Zewnętrzne modyfikacje przejawiają się kutymi, 20-calowymi
Marki
Porsche Cayenne SR Auto – Odchodząca z wolna w niepamięć, pierwsza generacja Porsche Cayenne doczekała się kuracji odmładzająco-tuningowej, przeprowadzonej przez SR Auto Group. Agresywnie narysowany przód korzysta z maski TechART i masywnego zderzaka z zatopionym w nim diodowym oświetleniem do jazdy dziennej. Dzięki elektronicznemu modułowi obniżającemu zawieszenie,
Volkswagen Passat CC KBR – Mimo że CC stanowi znikomy procent w sprzedaży Passata, to należy mu się pakiet tuningowy od KBR Motorsport z Erftstadt. Modyfikacje nie są rewolucyjne, ale czegóż można było się spodziewać za dokładnie 11 000 euro? Specjalnej, oliwkowo-szarej powłoki, dwudziestocalowych obręczy z oponami 225/30 oraz zestawu coilover KW Variant 3. Ponadto,
Maserati Trofeo – Jako że każdy region ma swoje serie wyścigowe, to Bliski wschód nie mógł być gorszy. Wychodząc temu naprzeciw, Maserati powołało do życia mistrzostwa Trofeo JBF RAK Middle East. W rozpoczynającym się 11 listopada serialu (12 wyścigów, m.in. Katar, Dubaj, Abu Dhabi), weźmie udział szesnastu kierowców, startujących w jednakowych Maserati GranTurismo
BMW X1 Pryme – Aby „elegancko” stuningować samochód trzeba się nie lada natrudzić. Chcąc zminimalizować wystąpienie błędu, podczas prac nad BMW X1 Pryme SR Auto Group zwróciło się o pomoc do AC Schnitzer. Ci dostarczyli między innymi dwukolorowe, dwudziestocalowe obręcze Type IV oraz nowe sprężyny. Tak przygotowany komplet zainstalowano w białym X1.
Lamborghini Gallardo Vixious – Słońce operuje coraz mocniej, więc i jaskrawopomarańczowe barwy w modzie. Na ten przepiękny kalendarzowy okres, SR Auto Group zbudowało model Vixious, bazujący na Lamborghini Gallardo Superleggera. Poza przyciągającą wzrok powłoką, Vixious otrzymał dwudziestocalowe, matowoszare obręcze PUR 2WO, nowe sprężyny firmy Swift Springs i układ
Audi A1 Clubsport Quattro – Worthersee Tour kojarzone jest z niesłychanie mocnymi wyrobami Volkswagen Group. Na rozpoczynającą się w dniu jutrzejszym imprezę przewidziano m.in. 503 KM/660 Nm A1 Clubsport Quattro. Powyższą energię dostarcza zmodyfikowana, pięciocylindrowa jednostka 2.5 TFSI. Dzięki niej, 1370-kilogramowe A1 startuje do pierwszej setki w 3,7 s, a do
Volkswagen New Beetle według CFC – CarFilmComponents rozsławia bawarskie Weilheim, także poprzez modyfikacje emerytowanego Volkswagena New Beetle. Smolistoczarna folia kontrastuje z kolorową, artystyczną okleiną zderzaków, nadkoli i progów. Równie komicznie prezentują się dziewiętnastocalowe felgi (z opcjonalnymi, 15 mm śrubami dystansowymi), otoczone mieszanką Kumho
Chevrolet Camaro Anniversary Edition – Kiedy w Polsce świętujemy przybycie Camaro (199 900 zł za 6.2 V8 Coupe), to w Ameryce Północnej witają już specjalną serię, przygotowaną na czterdzieste piąte urodziny „Cama”. W przeddzień wielkiego wyścigu Indianapolis 500, zgromadzona publiczność miała okazję, aby podziwiać dostojnego jubilata. Dostępną z nadwoziem Coupe i
Dodge Ram Runner – Coraz popularniejsze w Stanach off-roadowe harce, skłoniły Mopar (współpraca z Kentem Kroekerem) do opracowania zestawu Runner, dedykowanego modelowi Ram. Podwyższony o 35,6 cm, pojazd odznacza się wyczynowym zderzakiem, maską i nadkolami, uchwytem podtrzymującym koło zapasowe oraz układem wydechowym typu cat-back. Koszt przygotowania Dodge Rama do