Subaru Legacy B4 GT300 – Subaru na targach Tokio Motor Show 2009 zaprezentował się wyścigowy model Legacy B4 GT300. Model debiutował w 700-kilometrowym wyścigu na torze Suzuka w sierpniu, ale bez sukcesów. Auto miało problemy techniczne i musiało po testach i kwalifikacjach zakończyć
Subaru
Subaru Impreza WRX STI Concept – czyli jak powinno wyglądać nowe Subaru. Niestety ostatnia wersja Imprezy wzbudza wiele kontrowersji swym wyglądem i nie każdemu przypadła do gustu. Wydaje się być autem bez polotu i finezji jak na prawdziwy sportowy samochód przystało. Prezentowane zdjęcia są autorstwa niejakiego Larsa Martenssona ukrywającego się pod pseudonimem
Subaru Impreza WRX STI po tuningu – Firma Ings przygotowała pakiet ospojlerowania o nazwie N-Spec – kształt elementów jest wzorowany na częściach stosowanych w sporcie samochodowym. Efektowne zderzaki oraz dodatkowe spojlery nieźle komponują się z krągłościami Imprezy. Części mogą zostać wykonane z włókna szklanego albo włókna szklanego wzmacnianego uretanem.
Subaru Impreza WRX STI – Subaru Tecnica International odpowiedzialne za przygotowanie rajdowych pojazdów Subaru jak i ich wyczynowych odpowiedników przeznaczonych dla zwykłych zjadaczy chleba obchodzi w tym roku swoje 20 urodziny. Jedynym sposobem, aby to uczcić jest wypuszczenie specjalnej edycji Imprezy WRX STI. Rocznicowy model poza licznymi tabliczkami
Nowa Subaru Impreza, wyposażona jest w sześciostopniową manualną skrzynię biegów. Przy masie własnej 1505 kg, auto przyspiesza do 100 km/h w 5,2 sekundy. Według producenta, spalanie w cyklu miejskim wynosi 13,8 l, w mieszanym 10,3 a w na trasie 8,2 l. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Co ciekawe ma dosyć kontrowersyjny wygląd, […]
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4