Citroen DS4 – Od dwóch dni nieprzebrane tłumy ciągną w kierunku Paris Expo. Do siedemnastego października, europejska publiczność będzie miała możliwość dotknięcia i poczucia, jakim samochodem jest nowy członek, rodziny kontynuującej tradycję „Bogini”.
Targi
Mastretta MXT – Międzynarodowe targi to nie tylko ugruntowane marki, znane i podziwiane na co dzień. Taka impreza to okazja do zapoznania się z twórczością mniejszych, egzotycznych, maleńkich firemek. Chcąca wkroczyć na europejskie rynki, Mastretta Cars z meksykańskiej Toluki, przygotowała mały (wymiary zbliżone do Elise) model MXT. Karoserię lekkiego (niewiele ponad
Porsche 911 GT2 RS – Dzieci kochające trochę inny typ pojazdu (podwójnie turbodoładowany silnik z cylindrami w układzie przeciwsobnym), odwiedzając targi w Paryżu, nie będą czuły się zawiedzione. Kompleks Paris Expo jest kolejnym miejscem, gdzie mogą się one rozsmakować w Porsche 911 GT2 RS.
Audi R8 GT – Kolejnym drogowym bolidem, do którego pielgrzymują niezliczone rzesze ludzi z dziećmi poprzyklejanymi do szyb, jest Audi R8 w lżejszej i mocniejszej wersji GT. Każdy z 333 egzemplarzy (193,000€) otrzyma poprawioną (jeśli taki motor wymaga poprawy) jednostkę 5.2 V10. Moc? 560 KM. A gdzie obniżona masa – zapytacie -. Między innymi w […]
Fisker Karma – Na drewnianym parkiecie stoiska 105 w pawilonie 5, Fisker Automotive przygotował niespodziankę dla wszystkich ekofanów: pierwszy, produkcyjny egzemplarz modelu Karma. Firma chwali się, że nadwozie długiej na 4,99 m, szerokiej na 1,98 m i wysokiej na 1,33 metra Karmy, oparło się jakimkolwiek zmianom fazy koncepcyjnej. Kolejnym powodem do dumy jest
BMW 5 Touring – BMW Serii 5 Touring (F11) nie pojawi się w kategorii Nowości, lecz i tak warto przejrzeć zdjęcia eleganckiego kombi spod znaku biało-niebieskiej szachownicy.
Abarth Punto Evo – EsseEsse na posadzkach Paris Expo, ciąg dalszy. Tuż obok 500C zaparkowano Punto Evo, którego jak oka w głowie, strzeże Pani o groźnym spojrzeniu. Szary lakier (Campovolo) korzystnie prezentuje się w połączeniu z białymi dodatkami. To wszystko wraz z 18-calowymi aluminiowymi felgami, stanowi o indywidualności Punto Evo. W komorze silnika także
Abarth 500C EsseEsse – Pół roku temu mogliśmy cieszyć się z prezentacji Abartha 500C. Teraz, do grona otwartych Abarthów, dołączyła najpikantniejsza specyfikacja EsseEsse. Przyodziany w szaro-szary lakier, 500C EsseEsse korzysta z udoskonalonego zawieszenia, układu hamulcowego i wydechu Record Monza. Wszystkie zmiany podporządkowane zostały jednemu: silnikowi. Po
Venturi America Dune Buggy – Pewnie nie tylko mnie Venturi zapadło w pamięć jako producent całkiem ładnego lecz kiepsko sprzedającego się Atlantique (mniej niż 700 egzemplarzy). Od kilku lat, na kolejnych targach, widoczne są starania Francuzów na poprawę kiepskiej sytuacji. Najnowszym projektem jest America EV Dune Buggy. Dwuosobowy, tylnonapędowy, plażowy łazik
Mercedes CL63 AMG – Produkcja dużych coupe, dołuje. Dlatego też powinniśmy chuchać i dmuchać na Mercedesa CL63 AMG. Jako jeden z nielicznych, daje nam niczym nie skrępowaną radość, prowadzenia sportowego krążownika i pławienia się w luksusie, jednocześnie. Jednak i tu wdarła się ekologia. Wolnossące 6.2 V8 zastąpiono podwójnie turbodoładowanym 5.5 (5461 ccm) V8 o