Abarth 124 Spider zadebiutował na targach samochodowych w Genewie. Bazuje na modelu Fiat 124 Spider, jest to konstrukcja zbudowana wspólnie z Mazdą, a bliźniaczym modelem jest Mazda MX-5.
Abarth 500C Romeo Ferraris – Pięćdziesiątych drugich urodzin Romeo Ferraris nie okrasi supermocne BMW czy Mercedes, lecz maleńki, tyski Abarth 500C. Z zewnątrz, 500C od Romeo Ferraris wyróżnia się srebrno-czerwoną powłoką oraz 17” felgami. Aluminiowe obręcze o specjalnym wzorze, kryją 280 mm, nawiercane tarcze z czterema zaciskami. Zgodnie z tradycją włoskich
Abarth 500 Gulf Edition – Któż z nas nie kojarzy Porsche 917 w barwach Gulf Petroleum. Dla uczczenia dziesiątej rocznicy obecności koncernu na luksemburskim rynku, powstanie dziesięć egzemplarzy Abartha 500 Gulf Edition. Przygotowana przez Autopolis Luksemburg (tamtejszy diler Fiata), linia Gulf otrzyma nie tylko legendarne, niebiesko-pomarańczowe malowanie. Oznacza
Abarth 500 Monza Limited Edition – Osiemdziesiąt osiem lat toru Monza to ładny kawałek czasu i historii. Chcąc uhonorować dziarską staruszkę, Romeo Ferraris oraz Fenice Milano połączyły siły. Owoc mariażu, Abarth 500 Monza cechuje się czerwono-niebieskimi pasami (oficjalne barwy autodromu), agresywniej zarysowanymi zderzakami i progami oraz 17” obręczami z oponami
Abarth 500 Hamann – Z okazji nadchodzącego święta tuningu w Essen, Hamann Motorsport oraz H&R połączyły siły, aby stworzyć wyjątkowego Abartha 500. Stylistyka pojazdu prezentuje się bojowo i w niczym nie przypomina setek zwykłych Pięćsetek, które trzy do czterech razy w tygodniu rozsyłane są po całej Europie. Dwukolorowy body-kit obejmuje przemodelowane zderzaki,
Abarth Punto Evo – EsseEsse na posadzkach Paris Expo, ciąg dalszy. Tuż obok 500C zaparkowano Punto Evo, którego jak oka w głowie, strzeże Pani o groźnym spojrzeniu. Szary lakier (Campovolo) korzystnie prezentuje się w połączeniu z białymi dodatkami. To wszystko wraz z 18-calowymi aluminiowymi felgami, stanowi o indywidualności Punto Evo. W komorze silnika także
Abarth 500C EsseEsse – Pół roku temu mogliśmy cieszyć się z prezentacji Abartha 500C. Teraz, do grona otwartych Abarthów, dołączyła najpikantniejsza specyfikacja EsseEsse. Przyodziany w szaro-szary lakier, 500C EsseEsse korzysta z udoskonalonego zawieszenia, układu hamulcowego i wydechu Record Monza. Wszystkie zmiany podporządkowane zostały jednemu: silnikowi. Po
Abarth 500 RS-S – 135 KM w aucie aspirującym do miana sportowego, nie powala na kolana. Nic zatem dziwnego, że moc Abartha 500 podnoszona jest przez przeróżne firmy tuningowe. Studiu G-Tech udało się przekroczyć magiczną granicę 200 koni mechanicznych. Dokładnie 210 KM/310 Nm osiągnięto przy pomocy nowej turbosprężarki Garrett, większych wtryskiwaczy paliwa i
Abarth 500 Ferrari Dealers Edition – Pogea Racing wprost z niemieckiego Markdorf, przygotowała smakowitą niespodziankę dla fanów Abartha 500. Abarth 500 Ferrari Dealers Edition poza standardowymi zmianami (czerwony lakier Scuderia Red, szare pasy ciągnące się wzdłuż maski i dachu, karbonowe akcenty, udoskonalone zawieszenie oraz czerwone zaciski hamulcowe), odznacza
Atomik 500 EV – Francuzi z Atomik Cars opublikowali oficjalne informacje, dotyczące w pełni elektrycznego modelu 500 EV. Bazujący na usportowionej wersji Abarth, Atomik 500 EV zasilany jest zestawem litowo-jonowych baterii. Ogniwa o zwiększonej pojemności sprawiają, że 500-tka katapultuje się do pierwszej setki w 5,6 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na poziomie