Audi A5 Project Kahn – Od jakiegoś czasu Project Kahn usilnie stara się udowodnić, że „nie samym Range Roverem człowiek żyje”, ale każdym, na który istnieje zapotrzebowanie. Białe Audi A5 Cabrio z pakietem S-Line i 21-calowymi, matowoczarnymi obręczami RSX, odznacza się nowymi zderzakami
Audi R8 GT Spyder – Kierownictwo Peugeota mogło czuć się nieswojo nie wczoraj o godzinie piętnastej, ale kilka dni wcześniej, kiedy to słupkami ogrodzono najmocniejszego Spydera w gamie Audi R8, odmianę GT.
Audi A1 Clubsport Quattro – Pora powrócić z sosnowiecko-katowickich spotkań, nadrabiając tym samym weekendowe zaległości, a działo się niemało. Pewnie wiecie już, że Audi po raz kolejny pokonało Peugeota, podczas dwudziestoczterogodzinnego maratonu na torze Le Mans. Na domiar złego dla „francuskiego lwa”, głównymi, okołoimprezowymi, atrakcjami były pokazy najnowszych
Audi R8 GT Spyder – Z dala od austriackiego zgiełku, Audi opublikowało trzy wstępne zdjęcia i garść informacji o limitowanym (333 egzemplarze, 207 800 euro) R8 GT Spyder. Ważący 1640 kilogramów (włókno węglowe CFRP i szklane GFRP, wzmocnione polimerem), R8 GT Spyder posługuje się elektrycznie operowanym, miękkim dachem, który po upływie dziewiętnastu sekund (do
Audi S5 Cabrio Challenge Edition – Sceneria zachodzącego słońca zawsze przyciąga kabriolety. W takich oto okolicznościach przyrody STaSIS Engineering zdecydowało się przeprowadzić sesję zdjęciową Audi S5 Cabrio Challenge Edition. Zewnętrzne modyfikacje przejawiają się kutymi, 20-calowymi felgami, strzegącymi dostępu do 370 mm, dwuczęściowych tarcz z sześcioma
Audi A1 Clubsport Quattro – Worthersee Tour kojarzone jest z niesłychanie mocnymi wyrobami Volkswagen Group. Na rozpoczynającą się w dniu jutrzejszym imprezę przewidziano m.in. 503 KM/660 Nm A1 Clubsport Quattro. Powyższą energię dostarcza zmodyfikowana, pięciocylindrowa jednostka 2.5 TFSI. Dzięki niej, 1370-kilogramowe A1 startuje do pierwszej setki w 3,7 s, a do
Audi Quattro Concept – Lekko zapomniany, co ja piszę! Audi Quattro Concept, jak drzazga, siedzi w naszych sercach i tylko czeka na odpowiedni moment, aby podbić nas swymi 408 końmi, krzesanymi z 2.5-litrowej, pięciocylindrowej jednostki.
Project Kahn TR8 – Rozpocznę banalnie: nie każdego stać na R8. Dlaczego do wpisu o Audi TT wkradł się większy i mocniejszy kuzyn? Ano dlatego, że Project Kahn postanowiło, przynajmniej zewnętrznie, upodobnić TT do R8 Project Kahn TR8 cechuje się zatem potężnymi zderzakami, charakterystycznym grillem i srebrnymi panelami, rozciągającymi się tuż obok drzwi. Jedynymi
Europejskie wozy od Wheelsandmore – Wheelsandmore przyzwyczaiło do hurtowej roboty. W grudniu mieliśmy do czynienia z Mercedesami, teraz zaś z Astonem Martinem Vantage V8, Audi R8 R-Stream i Mercedesem CLS63 AMG. Czarny Aston Martin Vantage V8 siedzi na trzyczęściowych, 21-calowych, aluminiowych felgach 6Sporz2, obutych w opony 255/30 i 295/25 oraz regulowanym
Audi R8 Challenge Extreme Edition – STaSIS Engineering tak długo krążyło wokół Audi R8 V8, że z seryjnych 420 koni mechanicznych zrobiło się nagle 540 KM i 590 Nm momentu obrotowego. Rolę magicznej różdżki pełni w tym przypadku mechaniczna sprężarka TVS 1900 firmy Eaton / Magnusson, do spółki z elektronicznym chochlikiem, gmerającym w oprogramowaniu silnika. […]