Bentley GTC 80-11 Edition – Bentley konsekwentnie poszerza grono wielbicieli. Po Bliskim Wschodzie oraz Chinach, nastał czas, aby uhonorować klientów za Wielką Wodą. Seria 80-11 (80 egzemplarzy, 11 – rok modelowy) cechuje się unikalnym lakierem Midnight, ciemnoszarym pokryciem miękkiego
Bentley Flying Spur Arabia – Prezentując kolejną limitowaną edycję Continentala Flying Spur, Bentley chce podkreślić, iż ceni sobie zaangażowanie klientów Bliskiego Wschodu. To właśnie z myślą o nich powstała seria Arabia. Podobnie jak inne, chińskie odmiany, także Arabia Edition wyróżnia się czternastoramiennymi, diamentowymi lub dziesięcioramiennymi,
Bentley Continental GT Dartz – Francuskie przedstawicielstwo łotewskiego Dartz, wpadło na kolejny szokujący pomysł (analizując poprzednie projekty, ten wydaje się być dziecinną igraszką). Otóż Bentleya Continentala GT przyodziano skórą węża. Pragnę od razu uspokoić ekologów. Materiał ten jest sztuczny. Białe pokrycie oraz równie białe felgi, idealnie kontrastują z
Bentley Supersports Convertible – Strategia prezentacji nowych modeli co osiemnaście miesięcy sprawiła, że ujawniona została świeża fotogaleria oraz wideo opisujące Bentleya Supersports Convertible. Najszybszy kabriolet, który kiedykolwiek opuścił fabrykę w Crewe, zasilany jest podwójnie turbodoładowanym silnikiem 6.0 W12 o mocy 630 KM i 800 Nm momentu obrotowego.
Bentley Continental Ultrasports 702 Wheelsandmore – jest najszybszym seryjnym pojazdem z nadwoziem coupe w historii marki Bentley. Firma tuningowa Wheelsandmore posadziła Ultrasports 702 na trzyczęściowych, lekkich obręczach o wzorze C-Sport w kolorze błyszczącej czerni z czerwoną obwódką i rozmiarze 10.5×21-cali. Na felgi naciągnięto ogumienie Dunlop Sport Maxx
Tradycyjnie już dla Bentleya, największe światowe targi stanowią okazję do zaprezentowania w całej okazałości swych klejnotów. W tym roku palmę pierwszeństwa wiedzie odkryta wersja modelu Continental Supersports. Inspirowany modelem 3 Litre Supersports z 1925 roku, Convertible odznacza się poszerzoną o 50 mm tylną partią nadwozia oraz ultralekkimi (-10 kg), 20-calowymi
Convertible Supersports – Rok po prezentacji Coupe, nadeszła pora na otwartą wersję Bentleya Continentala Supersports. Podobnie jak inne nowości, także ta zostanie zaprezentowana na targach w Genewie. Convertible Supersports odznacza się minimalnie poszerzonymi tylnymi nadkolami, pod które wpasowano 20-calowe felgi z oponami Pirelli o rozmiarze 275/35. Aluminiowe
Continental by Onyx – Irlandzkie studio Onyx Concept przedstawiło kolejną modyfikację brytyjskiego pojazdu. Tym razem padło na Bentleya Continentala z pakietem Platinium GTO. Zawartość zestawu obejmuje przemodelowany przedni zderzak z karbonowymi wstawkami i „ledowymi” światłami do jazdy dziennej. Bok obniżonego pojazdu reprezentują oryginalne progi i matowoczarne,
Continental GT by PM – Właściciele Bentley’a Continentala GT, także mogą zwrócić się o pomoc do Platinum Motorsport. W przeciwieństwie do Lamborghini Murcielago, zmiany zewnętrzne są bardziej znaczące. Wszystko za sprawą szerokiego body-kita, mającego wpływ na zderzaki i progi drzwiowe. Pod pękatymi nadkolami znalazło się miejsce dla czarnych felg. Podobny
Continental Series 51 – Bentley jako jedyna ultraluksusowa marka, okazała samochody na oddzielnym stoisku. Na drewnianym podeście prym wiedzie specjalna linia Continentala Series 51. W nawiązaniu do pierwszego oddziału stylistycznego Bentleya, Series 51 charakteryzuje się unikalnymi 20-calowymi aluminiowymi felgami i specjalnie wyselekcjonowanymi lakierami nadwozia.