Alpina B7 Allrad – Nadworne studio tuningowe BMW Alpina zapowiedziała, że na targach w Nowym Jorku pokaże model B7 zaopatrzony w napęd na cztery koła. Serce systemu przeniesienia napędu to znany z innych modeli xDrive, uzupełniony o elektroniczne układy m.in. kontroli tłumienia
BMW M3 S3-R – Nie mogąc właściwie konkurować z europejskimi tunerami, Amerykanie wykazują się na polu podnoszenia mocy. Idąc tym tropem, kalifornijski Dinan przedstawił 527 Konne BMW M3 S3-R. Taką moc wydziela wolnossąca jednostka V8 o zwiększonej do 4.6 litra pojemności. Maksymalny moment obrotowy w liczbie 552 Nm, dostępny jest przy 5200 obr./min. Dinan twierdzi,
BMW 5 Touring – Koniec poprzedniego tygodnia przyniósł nam finał targów w Genewie, ale nie tylko. Właśnie w sobotę globalną wioskę obiegły pierwsze oficjalne zdjęcia BMW F11, czyli Piątki Touring. Dzięki nowemu tyłowi przestrzeń bagażowa wynosi 560 litrów. Dodatkowe trzydzieści litrów możemy wygospodarować poprzez pionowe ustawienie oparć foteli. Po złożeniu siedzeń
Tycoon Evo M – Niemieckie studio Hamann chwali się, że ich najnowsze dzieło jest mocniejsze od niejednego Lamborghini. W istocie. 670 Koni mechanicznych to tyle samo, ile posiadają najmocniejsze pojazdy z logo rozjuszonego byka na masce. Tak potężne stadko kucy produkuje zmodyfikowana jednostka V8 Twin-Turbo o pojemności 4.4 litra. Maksymalny moment obrotowy osiąga
Green Hell od IND – Amerykańskie przedstawicielstwo firmy Eisenmann, IND Distribution przedstawiło kolejną wariację na temat BMW M3 E92. Green Hell bo tak się nazywa to monstrum, odznacza się body-kitem (przedni spojler, klapa bagażnika i dyfuzor) wykonanym przez Vorsteiner. Nadkola kryją czarne 18-calowe felgi HRE Monoblocks, obute w opony firmy Nitto. Ponadto,
Hamann Tycoon Evo M – Panowie z niemieckiego studia Hamann zapowiedzieli, że na targach w Genewie przedstawią zmodyfikowane przez siebie BMW X6 w ekstremalnej wersji M. Tycoon Evo M korzysta z nowego body-kitu, obejmującego szeroki przedni zderzak z ogromnymi wlotami powietrza oraz karbonową maskę. Obok oryginalnych progów bocznych, dostrzec można kute, anodyzowane
M3 by Vorsteiner – Od kilku miesięcy mnożą się programy tuningowe, przeznaczone dla BMW M3 E92. Jednym z ostatnich jest ten, zaproponowany przez Vorsteiner. Amerykanie dokładają do M3 nowe spojlery (przedni + klapa bagażnika) oraz karbonowy dyfuzor, zintegrowany ze zderzakiem. Profil pojazdu przyciąga wzrok oryginalnymi progami i jednoczęściowymi, 19-calowymi felgami
X6 Performance Package – W czerwcu w wybranych punktach sprzedaży, pojawi się pakiet BMW Performance dedykowany BMW X6. Performance Kit przewiduje montaż oryginalnych zderzaków oraz dodatkowych spojlerów. Całość wieńczą czarne, 21-calowe aluminiowe felgi z katalogu BMW Performance. Nie obędzie się, także bez wzmocnionych jednostek napędowych. Benzynowe motory
M3 Compressor – Niemieckie studio Manhart rozbudowany program aerodynamiczno-mechaniczny pod nazwą Compressor, przeznaczony specjalnie dla BMW M3 E92. Z zewnątrz M3 od Manhart rozpoznamy po karbonowym dachu, obudowach lusterek i czterech końcówkach, sportowego układu wydechowego o średnicy 70 mm. Swoistą wisienką na torcie są czarne, 20-calowe felgi BBS Challenge R z
X1 by AC Schnitzer – Pół roku od rozpoczęcia produkcji X1 w lipskiej fabryce, AC Schnitzer przygotował pierwszy zestaw modyfikacyjny, dedykowany właśnie najmniejszemu SUV-owi BMW. Zgodnie z tradycją tuningowego fachu, X1 odznacza się delikatnie poszerzonymi spojlerami zderzakowymi oraz dodatkowymi wlotami powietrza na masce. Całość osadzono na aluminiowych felgach