BMW 6 Convertible Hamann – Opublikowana już po siedemnastym marca, galeria fotografii BMW 6 Convertible (F13) prezentuje pierwsze wprawki stylistyczne (kilka wzorów i barw felg, czterokońcówkowy układ wydechowy) w eleganckie nadwozie dużego kabrioletu.
G-Power Typhoon S – G-Power znane jest z ekstremalnych tworów, zgrupowanych pod wspólną nazwą Typhoon. Najnowszy „S”, przeistacza BMW X6 w 725-konnego władcę szos. Błyszczący, strażacki lakier nie jest w stanie zatuszować masywnego zderzaka z potężnymi kanałami powietrznymi, karbonowej maski oraz czterech zakończeń (średnica 125 mm), tytanowego układu wydechowego,
BMW M3 Pickup – Niestety, potwierdziła się część przypuszczeń, snutych o tajemniczym BMW Pickup. Samochód, który wił się w zakrętach toru Nurburgring to jedynie żart primaaprilisowy.
BMW M5 Ute – Pick-upy budowane w oparciu o osobowe konstrukcje, przynajmniej w Australii, nie są niczym nadzwyczajnym. Nie dziwi zatem pragnienie Stuarta Appleby sprzed trzech lat, aby przeobrażono M5 E39 w M5 Ute. Cała operacja pochłonęła miesiące. W tym czasie M5 otrzymało wyjątkowy tył, a pięciolitrowe (4941 ccm) V8 dodatkowe sześćdziesiąt koni mechanicznych.
Hamann Tycoon Evo M – Nowy rok, nowy lakier. Tak w skrócie można by opisać działania Hamann Motorsport na odcinku Tycoon EVO M, bazującym jak widać, na BMW X6 M.
Lumma CLR X 650 – Podobnie jak Porsche Cayenne od SpeedART, także barwy Lummy CLR X 650 znacząco odbiegają od wizualizacji komputerowych sprzed miesiąca. Śnieżnobiały, błyszczący lakier kontrastuje z czarnymi dodatkami.
BMW 5 M Pack Hamann – Bardziej utytułowany wytwórca (nie twierdzę, że Kelleners nie ma szans, ale istnieją fakty niepodlegające dyskusji), Hamann Motorsport przywiózł własną interpretację BMW 5 F10, zaopatrzonego w opcjonalny Pakiet M.
BMW 5 F10 Kelleners – Kelleners Sport cały czas wałkuje temat BMW Serii 5 F10. Energię włożoną w prace stylistyczne, przerzucono na odcinek robót silnikowych. Efekty nie są może powalające (20%), ale to zawsze coś. I tak na przykład, dwulitrowy, czterocylindrowy dieselek 520d produkuje obecnie 218 KM i 450 Nm, a benzynowy, turbodoładowany sześciocylindrowiec 535i,
99d i ACS5 od AC Schnitzer – Chcąc porównać (kryterium powłoki lakierniczej, chociażby) 99d do ACS5 by AC Schnitzer, dieslowska Z4 wygląda tak, jakby jej w ogóle nie było. Jest bo jest. Tyle. Za to Sport S Saloon to inna para kaloszy. Nowa, dolna część zderzaka oraz zaakcentowany chromem grill w parze z wlotami powietrza, […]
Alpina B5 BiTurbo Touring – Stoisko tunera z Buchloe zawojowało kombi, Alpina B5 BiTurbo Kombi. Tradycyjnie dla studia, samochód odznacza się nie tylko niebieskim lakierem, ale i wyśmienicie przygotowanym motorem. Nie obyło się również bez delikatnie napompowanego nadwozia i 20-calowych, firmowych felg. Do napędu wykorzystywana jest podwójnie turbodoładowana