Oldsmobile Toronado – W latach dziewięćdziesiątych któryś z pracowników Precision Restorations musiał oglądać reklamę pasty do zębów Blend-A-Med. Nie, nie posmarowano Oldsmobile Toronado 1967 fluorem, ale i tak przepołowiono go. Jedną stronę pięknie odnowiono, drugą pozostawiono nietkniętą.
Ferrari P4/5 Competizione – Zaliczywszy maleńką wpadkę (tłumaczę ją deszczem) podczas honorowego przejazdu, Ferrari P4/5 Competizione szykowane jest na 24-godzinny wyścig na torze Nurburgring.
Concorso d’Eleganza Salvarola Terme – Nigdy nie odczuwam znużenia obcując (choćby poprzez zdjęcia) z historią motoryzacji. Przeglądając fotografie Matteo z ItalianSupercar.net, żałuję, że 19 i 20 marca nie było mnie w okolicach Modeny, gdzie odbywał się festiwal Concorso d’Eleganza Trofeo Salvarola Terme – Maserati Edition.
Dartz Prombron Nagel – Niewielu wie, że historia pancernych samochodów Dartz (nie łotewskich lecz rosyjskich), liczy sobie równo sto lat. Chcąc zaakcentować tę datę, szwedzkie Gray Design zobowiązało się do zaprojektowania modelu Nagel: pół sportback, pół SUV z możliwością ciągnięcia ciężkich (do pięciu ton) przyczep. Gdy 2012 monstrum to wytoczy się na ulice,
Volkswagen Polo R WRC – Wolfsburski koncern śmiało angażuje się w coraz to nowe serie motorsportowe . Jeśli patrzeć przez pryzmat sukcesów w Rajdzie Dakar, to Citroen i spółka już teraz mogą odczuwać niepokój. Zanim Polo R WRC stanie na starcie rajdu zaliczanego do cyklu World Rally Championship, miną dwa lata. Do tego czasu konstrukcja […]
Porsche Cayman S Black Edition – Czarna edycja Porsche wkracza w coraz to nowe rewiry. Było 911 i Boxster S, teraz nastał czas Caymana S. Wkrótce ujrzymy zapewne Cayenne i Panamerę Black Edition, bo nic tak nie poprawia humoru szefostwa jak dodatni bilans finansowy, uzyskany tanim kosztem. Co więc unikalnego otrzymamy za 67,807€? Dziewiętnastocalowe, czarne […]
McLaren MP4-12C GT3 – Podstawowa zasada przyświecająca budowniczym wyścigówek jest prosta: odelżyć, wzmocnić a przynajmniej nie osłabić. Tworząc MP4-12C GT3, McLaren również poszedł tą drogą… choć nie do końca. Sekret edycji GT3 tkwi w mocy podwójnie turbodoładowanego 3.8 V8. Ważący 1301 kilogramów, bolid dysponuje zaprzęgiem „jedynie” pięciuset koni (odmiana
Italdesign Nazca C2 – Któż z nas, rozwrzeszczanej dzieciarni początku lat dziewięćdziesiątych, nie recytował z pamięci danych technicznych i nie zarwał nocy na bajkowych podróżach w grze „Need for Speed II SE”. Teraz, dysponując odpowiednimi funduszami, możemy spełnić młodzieńcze marzenia. Jeden z trzech egzemplarzy Italdesign Nazca C2 jest na sprzedaż.
Porsche 911 GT3 RS 4.0 – Już wkrótce drzwi historii zatrzasną się za Porsche 997. Abyśmy godnie zapamiętali tę serię, Porsche powołało do życia ekstremalne GT3 RS 4.0. Biały Porszak z opcjonalnymi okleinami „RS 4.0” wyróżnia się karbonowym zderzakiem z dodatkowymi skrzydełkami (wygląd oderwanej, gumowej uszczelki), umieszczonymi po bokach. Dzięki nim oraz większemu
Opel Astra GTC – Rzadko kiedy zginam kolana przed samochodami, ale na zaloty Opla Astry GTC ani Ja, ani moje serce nie może pozostać obojętne. Dlatego też przerywam relację z delty Jangcy, aby obwieścić, że siódmego czerwca odbędzie się premiera najpiękniejszego obecnie kompaktu. Nieznacznie różniąca się od GTC Paris Concept (dolna część przedniego zderzaka z […]