BMW M3 GTS G-Power – To była tylko kwestia czasu. G-Power lubuje się w konstruowaniu megamocnych potworków, dlatego też nie mogli przejść obojętnie obok wolnossącego 4.4 V8 z M3 GTS. Kluczem do sukcesu okazał się tytanowy wydech i, w głównej mierze, system mechanicznego doładowania firmy
G-Power Typhoon S – G-Power znane jest z ekstremalnych tworów, zgrupowanych pod wspólną nazwą Typhoon. Najnowszy „S”, przeistacza BMW X6 w 725-konnego władcę szos. Błyszczący, strażacki lakier nie jest w stanie zatuszować masywnego zderzaka z potężnymi kanałami powietrznymi, karbonowej maski oraz czterech zakończeń (średnica 125 mm), tytanowego układu wydechowego,
G-Power Hurricane RS Touring – Ku uciesze fanów monachijskich kombiaków, poprzednia generacja Piątki Touring, E61 przykuje wzrok raz jeszcze. Wszystko za sprawą G-Power i Hurricane RS Touring. Z zewnątrz nie zmieniło się wiele, bo klasyczne piękno broni się samo. Dwudziestocalowe felgi G-Power Silverstone Diamond, wypełnione gumą Michelin Pilot Sport w rozmiarze
BMW Z4 G-Power – M6 Hurricane RR od G-Power wywarło wrażenie, nawet na twórcach. Dlatego teraz M6 podzieli się kompresorem z poprzednią generacją Z4 (E85) i Trójką E46. Mechaniczna sprężarka SK Plus dzięki ciśnieniu doładowania 0,3 Bar, gwarantuje dodatkowe 55 koni mechanicznych. Dzięki nim trzylitrowy, benzynowy motor odznacza się mocą 286 KM i momentem obrotowym
G-Power M6 Hurricane RR – Po siedmiu latach produkcji, BMW E63 przechodzi do historii. Mimo że nigdy nie doścignęło swego poprzednika (E24), to i tak, należy mu się godne pożegnanie w stylu G-Power. Jedyną znaczącą nowością w wyglądzie M6 Hurricane RR są kute, 20-calowe obręcze G-Power Silverstone Clubsport, ogumione mieszanką w rozmiarze 255/35 i 285/30. […]
G-Power X5 Typhoon – Pamiętacie 600-konne X5 M Typhoon? G-Power wzięło się w garść i z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.4 V8, wycisnęło jeszcze więcej: 725 KM/6000 obr./min. W górę poszybowała także wartość momentu obrotowego. Obecnie wynosi ona 890 Nm, dostępnych przy zaledwie 1500 obr./min (firma twierdzi, że automatyczna przekładnia wytrzyma moment rzędu
G-Power Hurricane RR – Rekordy prędkości są dźwignią handlu. Właśnie z tego założenia wyszli pracownicy G-Power. Prędkość 372,1 km/h (kategoria: najszybszy, seryjnie produkowany sedan) spowodowała, że w publicznej ofercie pojawi się zestaw Hurricane RR. Wszystkie czynności modyfikacyjne poddane zostały jednemu czynnikowi: aerodynamice. Dlatego też zdecydowano się na
G-Power M3 – Z okazji tegorocznego zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu na torze Nurburgring, G-Power opracowało dwie wersje modelu M3: wyścigową GT2 S i cywilną Tornado CS. Mimo odmiennego przeznaczenia, oba posiadają homologację drogową. Oba pojazdy są także super lekkie. Wszystko za sprawą włókna węglowego, które znajduje się dosłownie wszędzie. Ultralekką karoserię
X5 Typhoon Black Pearl – Niemieckie studio G-Power, mające w swojej ofercie gruntownie zmodyfikowane BMW, przedstawiło limitowaną edycję Black Pearl, modelu X5 Typhoon. Opuszczając bramy zakładu w Aresing, Tajfun Black Pearl zostaje pokryty czarnym, błyszczącym lakierem. Inne modyfikacje, znane już z ze zwykłego X5 Typhoon to agresywnie wystylizowane zderzaki, progi
BMW M5 Lumma Design CLR 730 RS – niemiecki tuner Lumma Design przedstawił swój nowy bardzo kontrowersyjny projekt BMW M5. Auto otrzymało nowe szersze zderzaki, nadkola i listwy progowe. Materiałem użytym do produkcji nowych elementów był karbon. BMW dostało czarne 21-calowe koła. We wnętrzu znajdziemy czerwoną i białą skórę oraz oczywiście karbon. Przy współpracy z