I.DE.A Sofia Concept – W dzisiejszych czasach opracowanie nowej koncepcji stylistycznej, jest coraz trudniejsze. Z tego właśnie powodu włoskie studio I.DE.A Institute, wpadło na pomysł zaprojektowania samochodu na wzór kobiecych kształtów. Tak, tak. To nie pomyłka. Obłe linie Sofii
Mansory G-Couture – Kolejną wariacją na temat Mercedesa Klasy G jest G-Couture, wykonane przez Mansory i stylistę Philippa Pleina. Tradycyjnie już dla tego tunera, niezapomniane (pozytywne lub negatywne) wrażenia są gwarantowane. Bazujący na G55 AMG pojazd, cechuje się w pełni karbonowym nadwoziem, osadzonym na jednoczęściowych 23-calowych felgach Mansory. Aluminiowe
KSU Gazal-1 – Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się owoc projektu, jaki mieli do zrealizowania studenci King Saud University z Arabii Saudyjskiej. Bazą na której oparli się konstruktorzy był Mercedes Klasy G. Mimo że zielony Gazal-1 jest jedynie modelem pokazowym to niewykluczona jest produkcja niewielkiej ilości tego typu pojazdów. Poza tym projekt ten ma promować
Opel Flextreme GT/E – Stoisko Opla zdominowane zostało modelem Flextreme GT/E. Prototypowy pojazd zasilany jest elektrycznym agregatem, znanym z Opla AmperyChevroleta Volta. Minimalnie krótsza od Insignii, karbonowa karoseria charakteryzuje się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,22. Całość osadzono na 21-calowych felgach z oponami o niskim
Bertone Pandion Concept – Wykonany przez Bertone koncepcyjny model Pandion, stanowi prezent na przypadające w tym roku stulecie Alfy Romeo. Stylistyka Alfy Romeo Pandion nie szokuje już tak bardzo. Mamy do czynienia z długim przodem zakończonym wąskim grillem z drugiej zaś strony obszerną szybą. Wejście do pojazdu umożliwia para wysoko unoszonych, nożycowych drzwi.
Audi A8 Hybrid – Czy zużycie paliwa w Audi A8 może być mniejsze niż w A3? Tak, to możliwe. Wszystko za sprawą koncepcyjnego A8 Hybrid, które spala tylko 6,2 l/100 km. Sekret tkwi w silniku. Do napędu ważącego 1885 kg A8, służy czterocylindrowa, benzynowa jednostka 2.0 TFSI, zespolona z elektrycznym motorem (+ litowo-jonowy komplet baterii). […]
Abarth 500C – W Genewie podczas targów motoryzacyjnych Abarth zaprezentował sportową wersje miejskiego cabrio Fiata. Auto napędza 1,4-litrowy, turbodoładowany silnik T-Jet oferujący 140 KM i 206 Nm. Przednie koła napędzane są za pośrednictwem 6- biegowej skrzyni biegów która może być sterowana za pomocą łopatek umieszczonych za kierownicą. Abarth 500C przyspiesza od
Abarth Punto Evo na targach w Genewie – auto dostało nowy 165-konny silnik 1.4 Mulitair. Jego duża turbosprężarka firmy Garrett pozwala na wyprodukowanie maksymalnego momentu obrotowego o wartości 250 Nm już przy 2250 obr/min. Abarth Punto Evo od 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 7,9 sekund. A jeszcze lepsze osiągi zagwarantuje ostrzejsza odmiana tego […]
Tradycyjnie już dla Bentleya, największe światowe targi stanowią okazję do zaprezentowania w całej okazałości swych klejnotów. W tym roku palmę pierwszeństwa wiedzie odkryta wersja modelu Continental Supersports. Inspirowany modelem 3 Litre Supersports z 1925 roku, Convertible odznacza się poszerzoną o 50 mm tylną partią nadwozia oraz ultralekkimi (-10 kg), 20-calowymi
Hyundai i-Flow Concept – Koncepcyjnym modelem i-Flow Hyundai zapowiada, w którym kierunku będzie podążała stylistyka nowych modeli koreańskiego producenta. Poza tym i-Flow nakreśla również następcę Sonaty (nie jest wiadome czy obecną czy którąś z przyszłych generacji). Pod maską oczywiście… hybryda. Tym razem Diesel o pojemności 1.7 litra połączony z