Nissan IMx Concept – elektryczny SUV o mocy 430 KM i 700 Nm momentu obrotowego.
Nowy Nissan GT-R Nismo własnie został oficjalnie zaprezentowany i jest mocniejszy niż wcześniej.
Bułgarski tuner przemienił wnętrze tego supersamochodu na bardziej sportowe i luksusowe jednocześnie. Specjaliści z firmy Vilner pokryli plastiki czarnym lakierem na wysoki połysk. Fotele oraz elementy boczków drzwi zostały obszyte czarną skórą z czerwonymi przeszyciami. Znajdziemy też bardzo dużo elementów z alcantary, która trafiła m.in. na deskę rozdzielczą, tunel
Nissana Juke-R to supercrossover, w którym moc i właściwości jezdne zapożyczono z GT-R. Silnik Juke-R o mocy 485 KM ma pojemność 3.8-litra. Jednostka V6 wyposażona w dwie turbosprężarki rozpędza samochód do 100 km/h w 3,7 sekundy i umożliwia rozwinięcie prędkości maksymalnej 257 km/h. Nissan Juke-R został skonstruowany w Wielkiej Brytanii przez Nissana i zbudowany przez
Nissan GT-R 2012MY – Miasto Aniołów jest kolejnym miejscem na kuli ziemskiej, gdzie zakochani po uszy miłośnicy japońskiej motoryzacji, mogą podziwiać Nissana GT-R opracowanego na 2012 rok modelowy. Czerwony Solid Red (poniżej) jest jednym z sześciu dostępnych lakierów (Gun Metallic, Pearl White, Super Silver, Jet Black i Deep Blue Pearl). Pod maską znajdziemy
Nissan GT-R 2012MY – Retusz Nissana GT-R wydaje się zbędny. Jednak teraz następca Skyline’a R34 jest jeszcze groźniejszy – prawdziwy „cichy zabójca”. Zmieniło się niewiele, w sam raz na pierwszą serię modyfikacji po trzech latach produkcji. Przemodelowany zderzak z przeprojektowanymi wlotami powietrza i paskami ledowych świateł, przeznaczonych do jazdy dzień. Z
Nissan GT-R Switzer – No i stało się. Switzer Performance przekroczył magiczną granicę tysiąca koni mechanicznych Nissana GT-R. Zwycięskie badanie (16 wrzesień, niezależny sprzęt pomiarowy firmy Mustang Dynamometer) wykazało, że silnik samochodu przekazuje na koła 1005 KM.
Nissan GT-R 2012MY – Patrząc na muskularną linię Nissana GT-R, wydawać by się mogło, że jest z nami od kilku miesięcy. A to już trzy lata. Właśnie dlatego, na 2012 rok modelowy zapowiedziano kolejny, drobny facelifting. Czego możemy oczekiwać? Dwóch nowych lakierów nadwozia (czarny, niebieski), przemodelowanego zderzaka z LED-owym oświetleniem oraz oryginalnego
Nissan GT-R Koenigseder – Studio Gerharda Koenigsedera ponownie znalazło się w centrum uwagi. Tym razem za sprawą jaskrawopomarańczowego Nissana GT-R o mocy 580 KM. Taką moc uzyskano dzięki przeprogramowanemu sterownikowi silnika ECU, tytanowemu układowi wydechowemu firmy Akrapovic i sportowemu filtrowi powietrza. Tak zmodyfikowana jednostka 3.8 V6 Twin-Turbo
Nissan Skyline GT-R JAPO – Legenda rodziny Skyline GT-R, nie zaginie nigdy. Na potwierdzenie tego, JAPO Motorsport (Essen, Niemcy) przygotowało 523-konną serię R34 (GT-BNR34). W ciągu trzech i pół miesiąca, egzemplarz z 1999 roku, uległ gruntownej, ale nie rewolucyjnej zmianie. Samochód odznacza się srebrnym lakierem „KYO” oraz oryginalnymi dodatkami Nismo Z-Tune