Audi A8 Hybrid – Czy zużycie paliwa w Audi A8 może być mniejsze niż w A3? Tak, to możliwe. Wszystko za sprawą koncepcyjnego A8 Hybrid, które spala tylko 6,2 l/100 km. Sekret tkwi w silniku. Do napędu ważącego 1885 kg A8, służy czterocylindrowa, benzynowa jednostka 2.0 TFSI, zespolona z
Tradycyjnie już dla Bentleya, największe światowe targi stanowią okazję do zaprezentowania w całej okazałości swych klejnotów. W tym roku palmę pierwszeństwa wiedzie odkryta wersja modelu Continental Supersports. Inspirowany modelem 3 Litre Supersports z 1925 roku, Convertible odznacza się poszerzoną o 50 mm tylną partią nadwozia oraz ultralekkimi (-10 kg), 20-calowymi
Hyundai i-Flow Concept – Koncepcyjnym modelem i-Flow Hyundai zapowiada, w którym kierunku będzie podążała stylistyka nowych modeli koreańskiego producenta. Poza tym i-Flow nakreśla również następcę Sonaty (nie jest wiadome czy obecną czy którąś z przyszłych generacji). Pod maską oczywiście… hybryda. Tym razem Diesel o pojemności 1.7 litra połączony z
Evora Carbon – Wersja 414E nie jest jedynym debiutantem w gamie Evory. Dużo ciekawiej (przynajmniej nie ekologicznie) prezentuje się koncepcyjna wersja Carbon, Oczywiście w przeciwieństwie do Bugatti Grand Sport Carbon, włókno węglowe spoczywa tylko na wybranych elementach karoserii: dachu, obudowach bocznych lusterek, spojlerze zderzakowym i dyfuzorze. Dopełnieniem
Bufori Geneva – Na targi samochód przyjeżdżał jako MK VI. Podczas konferencji prasowej, założyciel i właściciel zarazem Anthony Khouri zmienił nazwę na Geneva. W ten sposób narodziło się Bufori Geneva. Malezyjski (firma zarejestrowana w Australii) sedan charakteryzuje się starodawnym wyglądem. Wielki grill, pękate nadkola, tylne drzwi otwierane „pod wiatr” oraz
Ghost od Mansory – Osoby o słabych nerwach oraz te o wysokim poczuciu piękna, proszone są o nie oglądanie niniejszego wpisu. Reszcie zaleca się szybką wizytę u stomatologa. Patrząc na tego oto Ghosta od Mansory, ból zębów jest nie do zniesienia. Podczas prezentacji pierwszych zdjęć, Ghost wydawał się wyłącznie brzydki. Ale teraz w świetle reflektorów […]
Peugeot SR1 Concept – Trzeba oddać Francuzom, że ich koncepty są pojazdami o których mówi się, także po zakończeniu targów. W przypadku Peugeota SR1 nie będzie inaczej. Ciekawa stylistyka oraz intrygujący rodzaj zasilania sprawiają, że będziemy dyskutowali o nim przez długie, długie miesiące. Już same proporcje karoserii, budzą w nas emocje. Długa maska oraz krótki
NLV Quant – Dokładnie rok temu na genewskim stoisku Koenigsegg, mogliśmy podziwiać koncepcyjny model Quant. Obecnie bazujący na nim pojazd, zaprezentowała firma NLV Solar. Mierzący 4,87 m długości i 1,98 metra szerokości, pojazd z włókna węglowego wygląda jak czteroosobowa łódka poruszająca się na 23-calowych kołach. Źródło zasilania jest równie wyjątkowe. Cztery
Pininfarina Concept – Mimo tragicznej śmierci Andrei Pininfarina sprzed dwóch lat, włoskie studio stylistyczne hucznie obchodzi swoje osiemdziesiąte urodziny. Z tej okazji zaprezentowano koncept, pod nazwą 2uettottanta. Czerwona (a jakże) 2uettottanta symbolizuje długą i owocną współpracę z Alfą Romeo. Dlatego też koncepcyjny model zwiastuje następną generację
Grand Sport Carbon – Będące nie tylko dziecięcym marzeniem, Bugatti Veyron doczekało się mnóstwa limitowanych i specjalnych edycji. Zupełnie inaczej ma się sprawa z odkrytą wersją. Być może zmieni się to po tych targach, gdzie wystawiono Grand Sport pokryte włóknem węglowym. Karbon komponuje się idealnie z dodatkami z polerowanego aluminium. Równie ciekawie