Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.
BMW 5 M Pack Hamann – Bardziej utytułowany wytwórca (nie twierdzę, że Kelleners nie ma szans, ale istnieją fakty niepodlegające dyskusji), Hamann Motorsport przywiózł własną interpretację BMW 5 F10, zaopatrzonego w opcjonalny Pakiet M.
BMW 5 F10 Kelleners – Kelleners Sport cały czas wałkuje temat BMW Serii 5 F10. Energię włożoną w prace stylistyczne, przerzucono na odcinek robót silnikowych. Efekty nie są może powalające (20%), ale to zawsze coś. I tak na przykład, dwulitrowy, czterocylindrowy dieselek 520d produkuje obecnie 218 KM i 450 Nm, a benzynowy, turbodoładowany sześciocylindrowiec 535i,
Porsche Cayman R – Lżejsze o 55 kilogramów i mocniejsze o dziesięć koni mechanicznych od wersji S, Porsche Cayman R doczekało się starokontynentalnego debiutu. Witamy w Europie.
Aston Martin V8 Vantage S – Drugim z kolei Astonem, który pełni funkcję wypełniacza, jest V8 Vantage S. 1600-kilogramowy wóz sprzedawany będzie, tuż po zakończeniu targów IMS, w cenie 102,500 funtów.
Bentley Flying Spur Series 51 – Zgodnie z listopadową zapowiedzią, „Latająca Ostroga” Bentleya dostępna jest w zupełnie wyjątkowej edycji Series 51, która wychodzi naprzeciw każdej, najekscentryczniejszej zachciance klienta.
Chevrolet Camaro ZL1 – Jankeskie cudo, Chevrolet Camaro ZL1 w końcu przybył na europejską ziemię. Nadal w czerwonym malowaniu z białymi pasami, nadal mechanicznie doładowany, i nadal bojowo nastawiony. Czapki z głów, panowie.
Bugatti Grand Sport – Drobnymi kroczkami zbliża się do nas lato. A jakim samochodem większość z nas wybrałaby się w podróż po Riwierze Francuskiej? Bugatti Veyron Grand Sport, które w Genewie zjawiło się w dwóch wydaniach: granatowym i białym.
Bugatti Veyron Super Sport – Cokolwiek by nie mówić o stylistyce, Bugatti Veyron Super Sport jest samochodem wyjątkowym, tak ze względu na unikalność (40 egzemplarzy), jak i osiągi. Czy wiecie, że przyspieszenie od 0 do 100 km/h i ponowne zatrzymanie (31,4 m, 2,3 s.) zajmuje pięć sekund?
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z