Alpina B5 BiTurbo Touring – Stoisko tunera z Buchloe zawojowało kombi, Alpina B5 BiTurbo Kombi. Tradycyjnie dla studia, samochód odznacza się nie tylko niebieskim lakierem, ale i wyśmienicie przygotowanym motorem. Nie obyło się również bez delikatnie napompowanego nadwozia i 20-calowych,
Ferrari FF – Na ten samochód czekały miliony. Akurat tym sformułowaniem mogę rzucać na prawo i lewo, bez konsekwencji. Przepiękny, biały Shooting Break od Ferrari, już jest.
Lamborghini Aventador – Każdy, kto choć trochę interesuje się motoryzacją, doskonale wie, co niesie ze sobą początek marca. Osiemdziesiąte pierwsze targi genewskie startują właśnie dzisiaj. A jaki samochód wzbudza największe zainteresowanie? Lamborghini Aventador LP700-4. Niezależnie od wybranego lakieru (w sektorze Lamborghini pręży się pomarańczowy Arancio Argos,
Maybach Cruisero Coupe – Z plebsem się nie zadajemy. Tak mogli pomyśleć właściciele Xenatec, ponieważ prezentacja Maybacha 57S Cruisero Coupe, nie jest przewidziana w halach Palexpo. Uroczyste odsłonięcie dokona się w ogrodach hotelu La Reserve, sąsiadującego z Jeziorem Genewskim. Egzemplarz udostępniony zwiedzającym to dwukolorowa, matowa piękność, należąca do
Koenigsegg Agera R – Robi się coraz ciekawiej. Szwajcarska impreza przyciągnie nie tylko Lamborghini Aventador, ale i Agerę R, nowe wcielenie szwedzkiego supersportowca. Rok czasu, od ostatniej wystawowej aktywności Koenigsegg, przyniósł spore zmiany. Agera R wprawiana jest w ruch poprzez pięciolitrową, podwójnie turbodoładowaną (system Twin-Turbo), ośmiocylindrową
De Tomaso SLS Crossover – Wydaje się, że oddźwięk publiki na oficjalne zdjęcia SLS Crossovera, nie poprawi humorów zarządu De Tomaso. Stylistyka samochodu jest wyjątkowa. De Tomaso SLS Crossover (chcąc uniknąć konfliktu z Mercedesem, produkcyjny model będzie nazywał się inaczej. Jak? Tego dowiemy się za siedemdziesiąt dwie godziny) odznacza się pięciodrzwiową
Mini Rocketman – Pod przewodnictwem BMW, Mini tworzy kolejne modele, jednak prawdziwego Mini jak dotąd nie ujrzeliśmy. Przymiotnik prawdziwy odnoszę do maleńkiego samochodu dla „ludu pracującego miast i wsi”. Koncepcja Rocketmana ma właśnie na tym polegać. Przy długości samochodu segmentu A (3,41 metra), mały Miniak rozgramia konkurentów szerokością (1,9 metra).
Jaguar XKR-S – Jaguar XKR oszałamia. Wyglądem, prowadzeniem, mechanicznie doładowanym pięciolitrowcem. Rok po prezentacji XKR Ultimate Edition, posadzka hal Palexpo ugości jeszcze pieprzniejszą odmianę XKR-S. Aerodynamiczno-stylistyczny komplet przewiduje przeprofilowany zderzak z bocznymi kanałami, maskę poprzecinaną wlotami, unikalne progi, skrzydło dociskowe na
Aston Martin Virage – Model Virage stanowi osiem lat nowoczesnej historii Aston Martina. Dla zapełnienia luki między DB9 a DBS, na genewskim salonie pojawi się druga generacja tegoż. Rozróżnić Virage od reszty rodziny nie będzie łatwo. Nowy jest pięciożebrowy, aluminiowy grill i progi boczne. Delikatne zmiany objęły również zderzaki. Poza tym nowością są seryjne,
Juliani Veela – Włoski klimat sprzyja wszystkiemu, nawet małym manufakturom, produkującym supersportowe wozy. Najnowsza, będąca dziełem Juliani Automobili, Veela przybywa z Mediolanu. Mierząca 4,55 m. długości, 1,92 m. szerokości i 1,24 metra wysokości, karoseria coupe z włókna szklanego spoczęła na ramie przestrzennej z przymocowanym niezależnym, regulowanym