Range Rover Evoque – Najmniejszy Range Rover w historii, Evoque stał się synonimem rewolucji w brytyjskim koncernie. Nie dość, że w ciężkim terenie żaden z niego wojak to pod maską mruczy czterocylindrowa, turbodoładowana benzyna. Ale nie o to chodzi. Czy Victoria Beckham wybrałaby się
Hyundai i20 Brabus – Wygląd Hyundaia i20 nie powala na kolana. Ot poprawny miejski samochodzik. Chcąc wzbudzić wokół niego zainteresowanie, Koreańczycy zwrócili się z prośbą do Brabusa. Owocem tego jest i20 Sport Edition. Z zewnątrz, samochód rozpoznamy po czarnym wypełnieniu grilla oraz poszerzonych nadkolach, chroniących 17-calowe felgi Brabus (+ opony Yokohama).
Maserati MC Stradale – Musicie przyznać, że włoskie samochody (nie zapominając o ich wadach) są jednymi z najładniejszych, jakie poruszają się po naszej planecie. Dosztukowując do nich sportowe gadżety, otrzymamy wspaniałe pojazdy, jak choćby 457-konne Maserati GranTurismo MC Stradale.
Exagon Furtive e-GT – W pawilonie trzecim, naprzeciw stanowiska Hondy, swoje zabawki porozstawiał francuski Exagon Engineering, nie wyłączając z tego zbioru, elektrycznego Furtive e-GT. Wraz z pojawieniem się srebrnego bolidu, ujawniono kolejne dane, dotyczące teoretycznego zasięgu. Poruszając się ze stałą prędkością 50 km/h pokonamy 402 km, 90 km/h – 288 km, 110
Ferrari SA Aperta – Wszelkiego rodzaju targi samochodowe skłaniają producentów do jak najlepszego wyeksponowania swoich produktów. Są jednak producenci, którzy nie muszą tego robić. Wystarczy ich obecność, aby najnudniejszy pokaz, przemienił się w cudowną bajkę, zawsze z happy endem. Ferrari SA Aperta w pawilonie pierwszym na stoisku 250, przyciąga niezliczone rzesze
Lotus Elite Concept – Ukoronowaniem gamy Lotusa stanie się w 2014 roku model Elite, z wartością wyjściową na poziomie 180,000$. Czteroosobowy, duży luksusowy pojazd (masa 1633 kg) skorzysta z udoskonalonej jednostki Lexusa IS-F o mocy 620 KM.
Lotus Elan Concept – Na nadchodzące lata zapowiada się małe nazwowe deja vu Lotusa. Żółty Elan Concept jest poligonem doświadczalnym następcy Evory, który powinien pojawić się na rynku w 2013 roku. Kompaktowy sportowiec (waga 1292 kg) zabierze na pokład dwóch lub po dokupieniu specjalnej ławeczki, czterech pasażerów. Podobnie jak obecna Evora, także przyszły Elan
Lotus Elise Concept – Zadanie postawione przed konstruktorami Lotusa, było i jest bardzo trudne. W jaki sposób dostosować Elise do zmagań z przyszłością, nie tracąc nic z jego dotychczasowego charakteru. Cząstkowy efekt jest nad wyraz korzystny. Zwarte nadwozie podkreślają czarne, aluminiowe felgi o podwójnych ramionach, schodzących się w kierunku emblematu Lotusa. W
Lotus Eterne Concept – „Ekologiczny” sedan. To określenie pasuje raczej do Tesli Model S, a nie do ikony motorsportu, jaką niewątpliwie jest Lotus. Niestety, czasy w jakich żyjemy, na każdym producencie wymuszają flirt z hybrydowymi technologiami. Elegancka czterodrzwiowa limuzyna w stylu Porsche Panamery czy Astona Martina Rapide, zasilana jest takim samym zespołem
Lotus Esprit Concept – Zapowiadana przez Lotusa ofensywa nie wydawała się realna, a już tym bardziej pojawienie się koncepcyjnego Esprita. Jednak tym razem, pesymistyczny scenariusz nie ziścił się. Jest. Lotus Esprit Concept. Szlachetne linie przodu i boku, wieńczy płasko opadająca tylna szyba, prawie tak pięknie jak przed laty. Kolejnym powodem do radości jest