Porsche 911 Turbo by 9ff – Ekstremalny tuner Porsche, 9ff opublikował dane dotyczące najmocniejszego pakietu DR700, dedykowanego 911 997 Turbo. Dzięki turbosprężarkom 9ff, nowym intercoolerom, przeprogramowanej elektronice, sportowym katalizatorom, wysoko wydajnemu filtrowi powietrza i
Porsche TechArt – Zgodnie z przewidywaniami, niemieckie studio TechArt przywiozło na targi w Genewie trzy koncepcje modeli Porsche: program indywidualizacji 911 Turbo, Panamerę Concept One oraz GTStreet R. Czarne GTStreet R zaopatrzono w nowe spojlery zderzakowe z dodatkowymi wlotami powietrza, regulowane skrzydło na klapie silnika oraz karbonowy dyfuzor z czterema
Porsche 911 Turbo S – Klasyczne Porsche reprezentowane jest w tym roku przez 911 Turbo S. Ten 530 Konny potwór może pochwalić się znakomitym teoretycznym zużyciem paliwa: 11,4 l/100 km. Nowością w standardowym wyposażeniu są ceramiczne tarcze PCCB. Za sprawą ultralekkiego materiału, „talerze” są lżejsze o 18 kg względem tradycyjnych rozwiązań. Komponenty układu
Tuning 911 Turbo – Chcąc podnieść moc a jednocześnie poprawić charakterystykę silnika, Amerykanie z Switzer Performance opracowali pakiet P800. Dzięki turbosprężarkom TiAL Alpha, sportowemu układowi wydechowemu, większym intercoolerom i przeprogramowanej elektronice sterującej, sześciocylindrowy silnik typu boxer, generuje 700 KM oraz 650 Nm momentu obrotowego.
Pakiet dla Turbo i Turbo S – Minęło niewiele czasu odkąd Porsche przedstawiło wzmocnione 911 Turbo S. Równie mało czasu potrzebował TechArt, aby jeszcze bardziej zindywidualizować ten wspaniały pojazd. Pakiet aerodynamiczny pasuje zarówno do Turbo S jaki i zwykłej odmiany. Decydując się na jego zakup, otrzymamy przedni zderzak z oryginalnym spojlerem i ledowymi
Tuning 911 Turbo – Szwajcarski oddział Mansory przygotował kolejną niespodziankę dla właścicieli Porsche. Tym razem na warsztat wzięto model 911 Turbo Opuszczając zakłady w Zumikon, Turbo wyposażone zostaje w nowy przedni spojler i tylny zderzak z dodatkowymi wlotami powietrza. Klapa silnika mieści, także przekonstruowane karbonowe skrzydło. Równie niezwykle
9ff TR-1000 – Wyrafinowany tuner Porsche, 9ff ogłosił że jego „dziecko” TR-1000 ustanowiło światowy rekord prędkości dla Porsche 911.Wyczynu dokonano na niemieckim torze testowym ATP w Papenburgu. Prędkość jaką udało się osiągnąć to 391,7 km/h (243,4 mph). Oczywiście nie obyło się bez gruntownej ingerencji w mechanikę Porsche 911 Turbo. Całkowicie nowy jest body-kit
9ff Speed9 – na targach Essen Motor Show specjaliści z firmy 9ff przygotowali coś specjalnego – auto bazujące na modelu Porsche 997 Turbo Cabrio. Auto przeszło szereg zmian mechanicznych założono sportowe filtry powietrza, zmieniono oprogramowanie sterujące silnikiem i nowy układ wydechowy ze sportowymi katalizatorami. Moc 3.8 litrowego silnika Porsche wzrosła
9ff Speed9 Porsche 911 Turbo Cabrio – auto zadebiutuje na najbliższych targach Essen Motor Show. Firma 9ff dokonała zmian mechanicznych, założono sportowy filtr powietrza, przeprogramowano ECU oraz zmodyfikowano układ wydechowy. Dzięki temu silnik 3,6 litra bi turbo osiąga teraz 650 KM i 890 Nm (przy 2.850 obr./min.). 9ff Speed 9 otrzymała regulowane stabilizatory,
Porsche 911 Turbo 2010 – jest szybszy do setki od Lamborghini Murcielago LP640, McLaren F1 i Ferrari Enzo! Samochód napędzany jest nową jednostką napędową. Silnik o pojemności 3,8 litra zbudowano w oparciu o zaprojektowany od podstaw blok, wyposażono ją również w bezpośredni wtrysk paliwa. Dzięki temu samochód legitymuje się potężną mocą 500 KM. Jako opcję, […]
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- Następna