listopad 21, 2024
Home Posts tagged porsche cayenne (Strona 3)
Tuning

Porsche Cayenne Diesel speedART

Porsche Cayenne Diesel speedART Tuning – firma tuningowa speedART, specjalizująca się w modelach Porsche, przygotowała pakiet zmian stylistycznych i mechanicznych dla Porsche Cayenne Diesel. Z zewnątrz Cayenne zyskało nowy przedni spoiler z halogenami przeciwmgłowymi, boczne progi, tylny zderzak, dachowy spoiler oraz 22-calowe felgi. Opcjonalnie dostępne są diodowe
Luksusowe Marki Porsche Tuning

Porsche Cayenne Turbo Gemballa

Porsche Cayenne Turbo Gemballa – nowy pakiet tuningowy dla Porsche Cayenne Turbo nazywa się GT600 AERO 3 Sport Design Kit. Nowe opcje zawierają biały lakier nadwozia Magic White oraz czarne wykończenie reflektorów kolorem Black Magic. Stylistyczne „smaczki” wykonane z włókna węglowego znajdują się w kilku miejscach karoserii, jak na przykład wokół okien,
Aktualności Auta Sportowe Filmy Luksusowe Marki Porsche Tuning

Gemballa GT550 Aero 3 Porsche Cayenne Turbo

Gemballa GT550 Aero 3 Porsche Cayenne Turbo – tuningowa firma Gemballa specjalizująca się w tuningu Porsche przygotowała nowy projekt zmian dla modelu sportowego SUV-a Porsche Cayenne Turbo, który nazywany jest również Gemballa GT 550 Aero Sport Design. Tuning obejmuje głównie nowe elementy aerodynamiczne, zmienioną maskę, inne lusterka boczne z wbudowanymi
Aktualności Auta Sportowe Luksusowe Marki Porsche Tuning

Porsche Cayenne Diesel Techart Tuning

Porsche Cayenne Diesel Techart – firma tuningowa Techart zaprezentowała swój pakiet tuningowy dla pierwszego seryjnie produkowanego Porsche z silnikiem diesla. Pakiet obejmuje kompletny tuning całego auta począwszy od stylistyki nadwozia i wnętrza, aż po najważniejsze czyli modyfikacje silnika. Firma Techart podniosła moc 3-litrowego diesla z 240 do 290 KM, a moment
Auta Sportowe Marki Porsche Tuning

Gemballa Tornado 750 GTS

Gemballa Tornado 750 GTS – samochód powstał na bazie Porsche Cayenne. Jednak zostało bardzo gruntownie zmodyfikowane. Nie dość, że pojazd został odchudzony aż o 250 kg, w porównaniu do seryjnego Cayenne Turbo. Zmianom poddano również motor auta. Seryjnie montowany silnik V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również