Porsche by Anna Bizer – Na wąskim, hermetycznym rynku ekskluzywnego tuningu pojawił się nowy gracz. Studio Exclusive Design by Anna Bizer przedstawiło dwie propozycje dla fanów marki Porsche: 911 997 Turbo oraz Cayenne GTS. Określane mianem Lightning, 911 997 Turbo charakteryzuje się
Porsche Panamera Stingray by TopCar – Zgodnie z zapowiedziami, rosyjski TopCar pojawił się na targach Top Marques. Dwie propozycje moskiewskiego studia skierowane są do różnych, acz bogatych grup klientów. Jedną z nich jest Porsche Panamera Stingray. Karbonowa powłoka samochodu, została opracowana we współpracy z firmą Cardi, natomiast resztą zajął się uznany
Porsche 911 Turbo SP580 od Sportec – Szwajcarzy ze Sportec postanowili wziąć na warsztat Porsche 911 997 Turbo (który to już raz?). Wytężona praca dała efekty. Poprawiony pakiet SP580 to 580 KM i 3,2 sekundy do setki. Podobnie jak wersja sprzed faceliftingu, samochód odznacza się przekonstruowaną dolną częścią zderzaka, progami drzwiowymi oraz skrzydłem na tylnej
Porsche 911 Turbo by 9ff – Ekstremalny tuner Porsche, 9ff opublikował dane dotyczące najmocniejszego pakietu DR700, dedykowanego 911 997 Turbo. Dzięki turbosprężarkom 9ff, nowym intercoolerom, przeprogramowanej elektronice, sportowym katalizatorom, wysoko wydajnemu filtrowi powietrza i zoptymalizowanej skrzyni biegów (manualna lub PDK), sześciocylindrowy silnik o
Sportec SP560 – Szwajcarzy ze Sportec lubują się w modyfikowaniu wszelkiego rodzaju pojazdów marki Porsche. Najnowszą koncepcją jest indywidualnie wykończona Panamera SP560. Opuszczając zakłady w Hori, Panamera zostaje zaopatrzona w obniżone i w pełni regulowane zawieszenie powietrzne oraz sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zakończony czterema końcówkami.
Porsche 911 by Dartz – Zapamiętany jako ten, który chciał pokrywać samochodowe fotele skórą z wielorybiego penisa, łotewski tuner Dartz wpadł na mniej szokujący pomysł: nadwozie Porsche 911 wykończone sztuczną skórą wieloryba. Niezwykły pojazd przedstawiono na specjalnie zwołanej konferencji prasowej w Monako. Oficjalna publiczna prezentacja, będzie miała miejsce na
Porsche Panamera Stingray – Rosyjski tuner TopCar jak zwykle szokuje. Najnowszym dziełem moskiewskich konstruktorów jest Porsche Panamera pod nazwą Stingray. Samochód wyróżnia się karbonowym body-kitem w skład którego wchodzą zderzaki, maska i progi drzwiowe. Z tyłu zwraca uwagę potężne skrzydło oraz dyfuzor zintegrowany z czterema końcówkami układu wydechowego.
RUF RGT-8 – Od lat oznaczenie RGT przysługuje jedynie najlepszym modelom niemieckiej firmy RUF. Nie inaczej jest z trzecią generacją: RGT-8. Poza jaskrawozielonym lakierem, RGT-8 cechuje się czarnymi 19-calowymi felgami RUF (+ opony Michelin Pilot Sport Cup), za którymi kryją się ceramiczno-karbonowe hamulce. Wewnątrz bezpieczeństwo gwarantuje stalowa klatka. Pod
Porsche Panamera FAB Design – limitowana wersja jest pierwszą w historii ofertą przygotowaną przez szwajcarską firmę dla innej marki niż Mercedes. Porsche Panamera – pierwsza limuzyna marki Porsche, która powstała w wyniku zwiększającego się zainteresowania czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej linii nadwozia z dużymi silnikami, tzw. „czterodrzwiowymi
9ff Speed9 – na targach Essen Motor Show specjaliści z firmy 9ff przygotowali coś specjalnego – auto bazujące na modelu Porsche 997 Turbo Cabrio. Auto przeszło szereg zmian mechanicznych założono sportowe filtry powietrza, zmieniono oprogramowanie sterujące silnikiem i nowy układ wydechowy ze sportowymi katalizatorami. Moc 3.8 litrowego silnika Porsche wzrosła