Sportec SPR1 FL -Pamiętacie 911 SPR1 od Sportec? Szwajcarzy nie zaniechali tego projektu. Ba, nawet go ulepszyli. Gdy Europa szykowała się do otwarcia bram Palexpo (28 luty), Oni wydali oświadczenie w sprawie SPR1 FL. Z zewnątrz zmieniło się tylko to, co mogło poprawić aerodynamikę i zwiększyć
Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.
Porsche Cayman R – Lżejsze o 55 kilogramów i mocniejsze o dziesięć koni mechanicznych od wersji S, Porsche Cayman R doczekało się starokontynentalnego debiutu. Witamy w Europie.
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z
RUF RT 12 R – RUF Automobile z niemieckiego Pfaffenhausen jest niedoścignionym mistrzem w budowie pocisków rakietowych na kołach. Najnowszy RT 12 R stanowi kosmiczną wariację na temat 911 Turbo. Podobnie jak w innych projektach, dominującym budulcem karoserii jest włókno karbonizowane, które zaimplementowano m.in. w klapę bagażnika, nadkola, przykrycie silnika oraz,
Porsche Black Edition – Dominującym kolorem w sektorze Porsche jest czarny. To za sprawą kolekcjonerskich linii, 911 i Boxstera S, Black Edition.
Porsche Panamera S Hybrid – Mimo wielu wspaniałych okazów, trzeba wspomnieć o faux pas Porsche. Wyłączając oczywiste wady (hybrydowość), Panamera S Hybrid posiada także zalety, jak choćby pojemny bagażnik, a poza tym, to nadal Porsche.
Gemballa Mirage GT Matt Blue Edition – Zrodzona niedawno, linia Matt Blue Edition jest co najmniej piątą dedykowaną Mirage GT, lecz dopiero pierwszą, opracowaną pod protektoratem nowego kierownictwa. Porsche Carrera GT w wydaniu Matt Blue Edition odznacza się przeprojektowanymi zderzakami oraz masywnymi progami. No i ten unikalny matowoniebieski lakier. Od czasów
Porsche 911 GT3 R Hybrid Facebook – Coraz trudniej wpaść na nowatorski pomysł, jednak nadal się to zdarza. Porsche, jako pierwszy producent samochodów, wyprodukowało jeden egzemplarz modelu 911 GT3 R Hybrid, pokryty dwudziestoma siedmioma tysiącami podpisów, zaczerpniętych ze strony na Facebooku. Samochód można oglądać w Muzeum Porsche w Stuttgarcie.
Porsche Panamera S Hybrid – Postępująca ekologizacja nawet w Porsche rozpycha się łokciami. Dlatego widząc Panamerę S Hybrid, nie możemy udawać pierwszych naiwnych. Jedyne co możemy zrobić, to odpowiedzieć z godnością, że nie interesuje nas Porsche, zużywające 7,1 litra benzyny na sto kilometrów. Właśnie tyle – teoretycznie – spalać ma mechanicznie doładowana,