Sportec SP580 – W jakim dniu Sportec przedstawił dane dotyczące SP580, opartego o podzespoły Porsche Cayenne? 28 lutego, a jakże. Obniżony o 30 mm, samochód porusza się na kutych, 22-calowych felgach Sportec Mono/7. Cztery zakończenia sportowego układu wydechowego (średnica 90 mm)
Sportec SP800R – Drugim supersportowcem Sporteca, który wyskoczył – jak „Filip z konopi” – 28 lutego, jest SP800R, oparty o podzespoły 911 GT2 RS. W stosunku do GT2 RS opuszczającego fabrykę w Zuffenhausen, Sportec dołożył jedynie przedni spojler zderzakowy oraz przedłużkę skrzydła na klapie silnika. Dzięki zawieszeniu obniżonemu o 25 mm, nadkola jeszcze
Sportec SPR1 FL -Pamiętacie 911 SPR1 od Sportec? Szwajcarzy nie zaniechali tego projektu. Ba, nawet go ulepszyli. Gdy Europa szykowała się do otwarcia bram Palexpo (28 luty), Oni wydali oświadczenie w sprawie SPR1 FL. Z zewnątrz zmieniło się tylko to, co mogło poprawić aerodynamikę i zwiększyć siły dociskowe przy wyższych prędkościach. Dlatego też przemodelowane skrzydło
Porsche 911 Turbo SP580 od Sportec – Szwajcarzy ze Sportec postanowili wziąć na warsztat Porsche 911 997 Turbo (który to już raz?). Wytężona praca dała efekty. Poprawiony pakiet SP580 to 580 KM i 3,2 sekundy do setki. Podobnie jak wersja sprzed faceliftingu, samochód odznacza się przekonstruowaną dolną częścią zderzaka, progami drzwiowymi oraz skrzydłem na tylnej
Audi RS6 Sportec – Oficjalny, brytyjski importer Sportec, APS ma dla właścicieli Audi RS6 C6 nie lada niespodziankę. Dwa wyjątkowe poziomy wzmocnienia, dzięki którym jednostka 5.0 V10 BiTurbo generuje nawet 700 KM. Obok siedmiu setek koni mechanicznych, silnik dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 800 Nm przy 3000 – 6200 obr./min. Dzięki temu pierwsza setka
Sportec SP560 – Szwajcarzy ze Sportec lubują się w modyfikowaniu wszelkiego rodzaju pojazdów marki Porsche. Najnowszą koncepcją jest indywidualnie wykończona Panamera SP560. Opuszczając zakłady w Hori, Panamera zostaje zaopatrzona w obniżone i w pełni regulowane zawieszenie powietrzne oraz sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zakończony czterema końcówkami.
Porsche 911 GT2 Wimmer RS – niemiecka firma tuningowa Wimmer Rennsporttechnik Solingen zajmująca się chip tuningiem postanowiła wziąć na swój warsztat najmocniejsze w historii Porsche 911 GT2. Już w seryjne auto imponuje osiągami – silnik o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser) o pojemności 3.6-litra przy wsparciu dwóch turbosprężarek generuje moc 530 KM i
Audi RS6 V10 Biturbo „White Power” – Berliński tuner AVUS Performance zaprezentował wzmocniony model RS6, w wersji Avant. Auto wyposażono w kit Sporteca RS700, który zawiera wyczynowy układ wydechowy, ze sportowymi katalizatorami oraz oczywiście modyfikacje elektroniki. Standardowe parametry jednostki napędowej V10, montowanej w Audi RS6 Avant, są więcej
Volkswagen Scirocco SC350 – firma tuningowa Sportec z Höri przedstawia najnowszy Volkswagen Scirocco po tuningu. Litery SC pochodzą od nazwy modelu, który poddano tuningowi, a liczba umieszczona tuż za nimi określa moc auta!! 2-litrowy silnik, po profesjonalnym tuningu oferuje moc aż 350 KM i moment obrotowy o wartości 480 Nm. Moc uzyskano dzięki przeprogramowaniu