Porsche Cayman R – Lżejsze o 55 kilogramów i mocniejsze o dziesięć koni mechanicznych od wersji S, Porsche Cayman R doczekało się starokontynentalnego debiutu. Witamy w Europie.
Aston Martin V8 Vantage S – Drugim z kolei Astonem, który pełni funkcję wypełniacza, jest V8 Vantage S. 1600-kilogramowy wóz sprzedawany będzie, tuż po zakończeniu targów IMS, w cenie 102,500 funtów.
Bentley Flying Spur Series 51 – Zgodnie z listopadową zapowiedzią, „Latająca Ostroga” Bentleya dostępna jest w zupełnie wyjątkowej edycji Series 51, która wychodzi naprzeciw każdej, najekscentryczniejszej zachciance klienta.
Chevrolet Camaro ZL1 – Jankeskie cudo, Chevrolet Camaro ZL1 w końcu przybył na europejską ziemię. Nadal w czerwonym malowaniu z białymi pasami, nadal mechanicznie doładowany, i nadal bojowo nastawiony. Czapki z głów, panowie.
Bugatti Grand Sport – Drobnymi kroczkami zbliża się do nas lato. A jakim samochodem większość z nas wybrałaby się w podróż po Riwierze Francuskiej? Bugatti Veyron Grand Sport, które w Genewie zjawiło się w dwóch wydaniach: granatowym i białym.
Bugatti Veyron Super Sport – Cokolwiek by nie mówić o stylistyce, Bugatti Veyron Super Sport jest samochodem wyjątkowym, tak ze względu na unikalność (40 egzemplarzy), jak i osiągi. Czy wiecie, że przyspieszenie od 0 do 100 km/h i ponowne zatrzymanie (31,4 m, 2,3 s.) zajmuje pięć sekund?
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z
Mansory G-Couture – Mansory dokonało konwersji kolorów Mercedesa G-Couture. Rok temu czarny z białymi felgami, dziś biały z czarnymi obręczami oraz pojedynczymi fotelami tylnego rzędu.
Mansory Siracusa – Włókno węglowe, w dzisiejszych czasach, to podstawowy oręż w walce o cenne kilogramy supersportowców. Mansory zaś to najkomiczniejsze studio z szacownej elity. Bazująca na Ferrari 458 Italia, Siracusa wpisuje się ogólną charakterystykę firmy: ma być niebanalnie. I tak też jest. Nowy narząd oddechowy (wielkie wloty powietrza wtłoczone w przedni
99d i ACS5 od AC Schnitzer – Chcąc porównać (kryterium powłoki lakierniczej, chociażby) 99d do ACS5 by AC Schnitzer, dieslowska Z4 wygląda tak, jakby jej w ogóle nie było. Jest bo jest. Tyle. Za to Sport S Saloon to inna para kaloszy. Nowa, dolna część zderzaka oraz zaakcentowany chromem grill w parze z wlotami powietrza, […]